Zbiór „Mój przedmiot informatyka” zawiera program nauczania, scenariusze lekcji i załączniki do nich...
Algorytm przejścia grafu w głąb.
Rysunek prezentuje tabele rzeczy, które można zapakować do plecaka.
Rysunek prezentuje listę kroków rozwiązania ogólnego problemu plecakowego.
Rysunek prezentuje listę kroków rozwiązania ogólnego problemu plecakowego.
Rysunek prezentuje listę kroków rozwiązania ogólnego problemu plecakowego.
Symulacja ma na celu pokazać różne rozwiązania (niekoniecznie optymalne) pakowania plecaka.
Lekcja wprowadza w zagadnienia grafów i algorytmów grafowych.
Symulacja pokazująca, jak przelewać wodę dwoma czerpakami – wykorzystanie NWD.
Symulacja pokazuje działanie algorytmu obliczającego wartość bezwzględną.
Symulacja pokazuje, jak można analizować algorytm za pomocą schematu blokowego.
Ilustracja z przykładem opisu schematu blokowy - rozwiązującego przykładowy problem.