
7597
2018-11-13
Odrodzenie
Scenariusz lekcji historii dla szkoły podstawowej, klasy VI–VIII, czas trwania: 45 minut.
Temat: Historia Polski – szlakiem niepodległości.
Autorka: Katarzyna Kucharczuk.
Gimnazjum
Inne
Szkoła podstawowa kl. 4-6
Inne

14663
2016-10-17
Erasmus+ w szkołach województwa pomorskiego
Niniejsza publikacja skierowana jest do dyrektorów, nauczycieli, uczniów, rodziców, a nawet administracji oświatowej czy instytucji, których działalność nastawiona jest na rozwój edukacji. Chcemy – dzięki wsparciu ...
Gimnazjum
Inne
Edukacja wczesnoszkolna
Inne
Szkoła podstawowa kl. 4-6
Inne
Wychowanie przedszkolne
Wychowanie przedszkolne
Szkoły ponadgimnazjalne
Inne

8606
2016-09-30
Techniki socjoterapeutyczne w pracy z dzieckiem agresywnym
Publikacja powstała z myślą o potrzebach tych pedagogów (nauczycieli, wychowawców, opiekunów), którzy borykają się z rozmaitymi trudnościami w relacjach z podopiecznymi i w socjoterapii szukają inspiracji do swojej pracy w...
Edukacja wczesnoszkolna
Inne
Szkoła podstawowa kl. 4-6
Inne

22396
2015-05-13
Rozpoznać, wspierać, rozwijać. Poradnia psychologiczno-pedagogiczna i szkoła a uczeń zdolny.
Publikacja dotyczy wspierania szkoły przez poradnię psychologiczno-pedagogiczną w działaniach skoncentrowanych na uczniu zdolnym.
Gimnazjum
Inne
Edukacja wczesnoszkolna
Inne
Szkoła podstawowa kl. 4-6
Inne
Wychowanie przedszkolne
Godzina wychowawcza, Wychowanie przedszkolne

19400
2015-05-06
Praca z uczniem zdolnym na zajęciach z przedmiotów artystycznych. Poradnik dla nauczycieli.
W publikacji zwrócono uwagę na wielość przedmiotów i zajęć pozalekcyjnych, na których można wykorzystać uzdolnienia artystyczne uczniów
Gimnazjum
Inne
Edukacja wczesnoszkolna
Inne
Szkoła podstawowa kl. 4-6
Inne
Wychowanie przedszkolne
Wychowanie przedszkolne
Szkoły ponadgimnazjalne
Inne

18160
2015-05-06
Jak pracować z uczniem zdolnym? Poradnik dla nauczycieli historii.
Poradnik zawiera przykłady form i metod pracy z uczniami zdolnymi na różnych etapach edukacyjnych, w tym wiele konkretnych wskazówek , które pomóc mogą nauczycielowi w codziennej praktyce szkolnej.
Gimnazjum
Inne
Edukacja wczesnoszkolna
Inne
Szkoła podstawowa kl. 4-6
Inne
Wychowanie przedszkolne
Wychowanie przedszkolne
Szkoły ponadgimnazjalne
Inne

13524
2015-05-06
Rozwijanie zdolności językowych na lekcji języka obcego.
Poradnik ma charakter teoretyczno-praktyczny i jest adresowany do nauczycieli języków obcych na wszystkich poziomach nauczania z uwzględnieniem metod pracy z dziećmi sześcioletnimi.
Gimnazjum
Inne
Edukacja wczesnoszkolna
Inne
Szkoła podstawowa kl. 4-6
Inne
Szkoły ponadgimnazjalne
Inne

8245
2015-05-05
Model pracy z uczniem zdolnym w szkole podstawowej. Jak praktycznie i systemowo zorganizować edukację uczniów zdolnych na poziomie szkoły podstawowej?
Publikacja poświęcona jest zagadnieniom identyfikacji i rozwijania zdolności dzieci. Opracowany model pracy uwzględnia aktualny stan wiedzy, najnowsze trendy we wspieraniu uczniów zdolnych oraz wskazuje sposoby planowania i realizowania kszta...
Edukacja wczesnoszkolna
Inne
Szkoła podstawowa kl. 4-6
Inne

17544
2015-05-05
Jak pracować ze zdolnymi? Poradnik dla nauczycieli i rodziców
Autorzy poradnika podkreślają, w pracy z uczniem zdolnym, znaczenie motywacji bazującej na ciekawości, a nie na rywalizacji konkursowej. Wskazują na różnorodność i bogactwo konkursów, zachęcając również do tych, w których...
Gimnazjum
Inne
Edukacja wczesnoszkolna
Inne
Szkoła podstawowa kl. 4-6
Inne
Wychowanie przedszkolne
Wychowanie przedszkolne
Szkoły ponadgimnazjalne
Inne

20709
2015-04-02
Czas wolny…od nudy. Zrównoważony rozwój uczniów zdolnych w ramach zajęć pozalekcyjnych.
Publikacja adresowana jest do do nauczycieli , rodziców uczniów zdolnych, a także tych wszystkich , którzy chcą kompetentnie wspierać młode talenty i troszczą się o ich rozwój.
Gimnazjum
Inne
Edukacja wczesnoszkolna
Inne
Szkoła podstawowa kl. 4-6
Inne
Wychowanie przedszkolne
Wychowanie przedszkolne
Szkoły ponadgimnazjalne
Inne

19260
2015-04-01
Uczeń zdolny – analiza dostępnych narzędzi diagnostycznych.
Raport przedstawia analizę narzędzi służących do identyfikacji predyspozycji i zdolności uczniów na trzech poziomach kształcenia: podstawowym, gimnazjalnym i ponadgimnazjalnym. Opracowanie ma na celu przygotowanie osób zaangażowa...
Gimnazjum
Inne
Edukacja wczesnoszkolna
Inne
Szkoła podstawowa kl. 4-6
Inne
Wychowanie przedszkolne
Wychowanie przedszkolne
Szkoły ponadgimnazjalne
Inne

6642
2013-12-13
Za progiem. Jak rozwija się dziecko i co z tego wynika dla nauczyciela klasy IV
Druga część książki „Za progiem”, w której przedstawione są praktyczne rozwiązania. Nauczyciele klas czwartych znajdą tu pomysły i propozycje organizacji zajęć dla uczniów.
Szkoła podstawowa kl. 4-6
Inne