ZalogujZarejestruj

Po co nam prawo? - załącznik 4d

Zobacz scenariusz
Zasób jest częścią zestawu

Każdy zestaw edukacyjny zawiera scenariusz lekcji, w którym wykorzystywane są powiązane zasoby.

Po co nam prawo? - załącznik 4d

Załącznik do scenariusza lekcji, podczas której dzieci będą poznawać  podstawowe zasady funkcjonowania państwa prawnego i społeczeństwa obywatelskiego, w tym norm współżycia i poszanowania praw jednostki.

  Liczba wyświetleń: 3849
  Liczba pobrań: 63
  Dodano: 2016-11-08
K3C6L3Z4d (112398)

Zasoby z zestawu

Po co nam prawo? - załącznik 4e
3989
2016-11-08
Po co nam prawo? - załącznik 4e
Załącznik do scenariusza lekcji, podczas której dzieci będą poznawać  podstawowe zasady funkcjonowania państwa prawnego i społeczeństwa obywatelskiego, w tym norm współżycia i poszanowania praw jednostki.
Edukacja wczesnoszkolna
Edukacja społeczna
Po co nam prawo? - załącznik 4a
3463
2016-11-08
Po co nam prawo? - załącznik 4a
Załącznik do scenariusza lekcji, podczas której dzieci będą poznawać  podstawowe zasady funkcjonowania państwa prawnego i społeczeństwa obywatelskiego, w tym norm współżycia i poszanowania praw jednostki.
Edukacja wczesnoszkolna
Edukacja społeczna
Po co nam prawo? - załącznik 3
2270
2016-11-08
Po co nam prawo? - załącznik 3
Załącznik do scenariusza lekcji, podczas której dzieci będą poznawać  podstawowe zasady funkcjonowania państwa prawnego i społeczeństwa obywatelskiego, w tym norm współżycia i poszanowania praw jednostki.
Edukacja wczesnoszkolna
Edukacja społeczna
Po co nam prawo? - załącznik 1
1603
2016-11-08
Po co nam prawo? - załącznik 1
Załącznik do scenariusza lekcji, podczas której dzieci będą poznawać  podstawowe zasady funkcjonowania państwa prawnego i społeczeństwa obywatelskiego, w tym norm współżycia i poszanowania praw jednostki.
Edukacja wczesnoszkolna
Edukacja społeczna
Po co nam prawo? - załącznik 2
1517
2016-11-08
Po co nam prawo? - załącznik 2
Załącznik do scenariusza lekcji, podczas której dzieci będą poznawać  podstawowe zasady funkcjonowania państwa prawnego i społeczeństwa obywatelskiego, w tym norm współżycia i poszanowania praw jednostki.
Edukacja wczesnoszkolna
Edukacja społeczna
Po co nam prawo? - załącznik 5
3323
2016-11-08
Po co nam prawo? - załącznik 5
Załącznik do scenariusza lekcji, podczas której dzieci będą poznawać  podstawowe zasady funkcjonowania państwa prawnego i społeczeństwa obywatelskiego, w tym norm współżycia i poszanowania praw jednostki.
Edukacja wczesnoszkolna
Edukacja społeczna
Po co nam prawo? - scenariusz
3357
2016-11-08
Po co nam prawo? - scenariusz
Scenariusz lekcji, podczas której dzieci będą poznawać  podstawowe zasady funkcjonowania państwa prawnego i społeczeństwa obywatelskiego, w tym norm współżycia i poszanowania praw jednostki.
Edukacja wczesnoszkolna
Edukacja społeczna
Po co nam prawo? - załącznik 4f
4655
2016-11-08
Po co nam prawo? - załącznik 4f
Załącznik do scenariusza lekcji, podczas której dzieci będą poznawać  podstawowe zasady funkcjonowania państwa prawnego i społeczeństwa obywatelskiego, w tym norm współżycia i poszanowania praw jednostki.
Edukacja wczesnoszkolna
Edukacja społeczna
Po co nam prawo? - załącznik 4g
3009
2016-11-08
Po co nam prawo? - załącznik 4g
Załącznik do scenariusza lekcji, podczas której dzieci będą poznawać  podstawowe zasady funkcjonowania państwa prawnego i społeczeństwa obywatelskiego, w tym norm współżycia i poszanowania praw jednostki.
Edukacja wczesnoszkolna
Edukacja społeczna

Słowa kluczowe:

Podstawa programowa zasobu

3
Uczeń zna podstawowe relacje między najbliższymi; podejmuje obowiązki domowe i rzetelnie je wypełnia; identyfikuje się ze swoją rodziną i jej tradycjami; ma rozeznanie, że pieniądze otrzymuje się za pracę; rozumie, co to jest sytuacja ekonomiczna rodziny, i wie, że trzeba do niej dostosować swe oczekiwania
9
Uczeń wie, jak ważna jest praca w życiu człowieka; wie, jaki zawód wykonują jego najbliżsi i znajomi; wie, czym zajmuje się np. kolejarz, aptekarz, policjant, weterynarz
1.2
Osiągnięcia w zakresie rozumienia środowiska społecznego
Uczeń wyjaśnia, iż wszyscy ludzie posiadają prawa i obowiązki, wymienia własne prawa i obowiązki, przestrzega ich i stosuje je w codziennym życiu
1.5
Osiągnięcia w zakresie rozumienia środowiska społecznego
Uczeń przedstawia siebie i grupę, do której należy, zapisuje swój adres, adres szkoły, zawód i miejsce pracy rodziców; posługuje się danymi osobistymi wyłącznie w sytuacjach bezpiecznych dla siebie i reprezentowanych osób; jest powściągliwy w używaniu takich danych w sytuacjach nowych i wirtualnych
2.7
Osiągnięcia w zakresie orientacji w czasie historycznym
Uczeń opowiada historię własnej rodziny, przedstawia wybrane postacie i prezentuje informacje o wielkich Polakach: królowa Jadwiga, król Stefan Batory, astronom Mikołaj Kopernik, noblistka Maria Skłodowska-Curie, alpinistka Wanda Rutkiewicz, papież Jan Paweł II, nauczycielka – cichociemna gen. Elżbieta Zawacka „Zo”
2.1
Osiągnięcia w zakresie funkcji życiowych człowieka, ochrony zdrowia, bezpieczeństwa i odpoczynku
Uczeń przedstawia charakterystykę wybranych zajęć i zawodów ludzi znanych z miejsca zamieszkania oraz zawodów użyteczności publicznej: nauczyciel, żołnierz, policjant, strażak, lekarz, pielęgniarz czy leśnik, a ponadto rozumie istotę pracy w służbach mundurowych i medycznych

Informacje licencyjne

  • Właściciel praw do zasobu :
  • Europa+