Scenariusz zajęć stanowiących II część rozważań na na temat czasu jako szczególnego dobra oraz zarządzania sobą w czasie. Uczniowie pogłębiają wiedzę na temat planowania podejmowanych przez siebie działań, uczą się określać priorytety czynności metodą „macierzy Eisenhowera” oraz poznają programy komputerowe pozwalające na efektywne gospodarowanie sobą w czasie. Ponadto doskonalą umiejętność współdziałania w grupie. Zajęcia mogą zostać zrealizowane także niezależnie od części I – warunkiem zachowania ich spójności jest jednak wprowadzenie ogólnych stwierdzeń dotyczących natury czasu, o których mowa w scenariuszu „Ja i czas” (część I).
Karta pracy pozwalająca na rozwijanie umiejętności organizowania swoich działań, a także mająca na c...
Karta pracy umożliwiająca trening planowania czynności według priorytetów metodą „macierzy Eisenhowe...
Ćwiczenie interaktywne poruszające zagadnienie zarządzania własnym czasem.
Karta pracy umożliwiająca uczniom zdiagnozowanie przejawianych przez nich rodzajów inteligencji.
Karta pracy powiązana z nagraniem – uczniowie odpowiadają na pytania wspomagające zrozumienie słucho...
Karta pracy powiązana z nagraniem. Uczniowie wymieniają sposoby walki z lękiem, o których mowa w słu...
Scenariusz zajęć kształtujących umiejętność przewidywania skutków własnych działań i zachowań. Uczni...