A A A
Zaloguj Zarejestruj
Ta strona używa plików cookies. Pozostając na tej stronie, wyrażasz zgodę na korzystanie z plików cookies. Dowiedz się więcej.
 

39 zasobów

Katalog zasobów Szkoły ponadgimnazjalne Język polski Punkt podstawy programowej I.I.1.4

Podstawa programowa do przedmiotu:  Język polski

Z
Z "Solidarnością" do wolności

Materiał zawiera scenariusze lekcji wraz z materiałami pomocniczymi dla ucznia i nauczyciela dotyczą...

Szkoła podstawowa kl. 4-6
Historia i społeczeństwo
Gimnazjum
Wiedza o społeczeństwie
Szkoły ponadgimnazjalne
Historia i społeczeństwo (przedmiot uzupełniający), Historia, Język polski, Wiedza o społeczeństwie
44101
2014-05-21
Jak przemówić, by przekonać do miłości ojczyzny?
Jak przemówić, by przekonać do miłości ojczyzny?

Scenariusz zajęć, w trakcie których uczniowie wyszukują i nazywają środki artystyczne typowe dla ret...

Szkoły ponadgimnazjalne
Język polski
1968
2013-11-28
Kicz i arcydzieło, czyli jak wyrazić miłość (scenariusz lekcji)
Kicz i arcydzieło, czyli jak wyrazić miłość (scenariusz lekcji)

Scenariusz lekcji dotyczącej kiczu i arcydzieła [specyficzne potrzeby edukacyjne].

Szkoły ponadgimnazjalne
Język polski
3859
2013-05-06
Namalujmy obraz słowami, czyli jak napisać reportaż (scenariusz lekcji)
Namalujmy obraz słowami, czyli jak napisać reportaż (scenariusz lekcji)

Scenariusz lekcji dotyczącej poprawnego tworzenia tekstu reportażu [specyficzne potrzeby edukacyjne]...

Szkoły ponadgimnazjalne
Język polski
5442
2013-05-06
Święty Aleksy średniowiecznym ideałem ascety. „Legenda o świętym Aleksym” (scenariusz lekcji)
Święty Aleksy średniowiecznym ideałem ascety. „Legenda o świętym Aleksym” (scenariusz lekcji)

Scenariusz lekcji dotyczącej zagadnień średniowiecznej postaci Świętego Alksego jako przykładu ascet...

Szkoły ponadgimnazjalne
Język polski
7774
2013-05-06
Zjawisko antysemityzmu w Polsce pod koniec XIX wieku na przykładzie noweli „Mendel Gdański” Marii Konopnickiej (scenariusz lekcji)
Zjawisko antysemityzmu w Polsce pod koniec XIX wieku na przykładzie noweli „Mendel Gdański” Marii Konopnickiej (scenariusz lekcji)

Scenariusz lekcji dotyczącej zagadnień zjawiska antysemityzmu w Polsce pod koniec XIX wieku na przyk...

Szkoły ponadgimnazjalne
Język polski
6511
2013-05-06
Język jako narzędzie komunikacji – funkcja informacyjna
Język jako narzędzie komunikacji – funkcja informacyjna

Lekcja dotyczy nauki o języku. Zapoznaje uczniów z pierwszą, podstawową funkcją językową.

Szkoły ponadgimnazjalne
Język polski
2407
2010-11-15
Julian Ursyn Niemcewicz – życie i twórczość
Julian Ursyn Niemcewicz – życie i twórczość

Lekcja poświęcona przedstawieniu sylwetki i zarysowaniu charakteru twórczości Juliana Ursyna Niemcew...

Szkoły ponadgimnazjalne
Język polski
3712
2010-11-15
Retoryka w XVI wieku
Retoryka w XVI wieku

Podczas lekcji uczniowie zapoznają się z pojęciem retoryka. Utrwalają sposoby jej realizacji w trady...

Szkoły ponadgimnazjalne
Język polski
2514
2010-11-15
W kręgu starożytnych dramatów. Informacje wstępne o tragedii greckiej
W kręgu starożytnych dramatów. Informacje wstępne o tragedii greckiej

Scenariusz lekcji poświęconej historii tragedii greckiej, jej głównym twórcą i podstawowym elementom...

Szkoły ponadgimnazjalne
Język polski
2645
2010-11-15
„Ta sztuka jest poniżej krytyki!” Co to jest recenzja?– charakterystyka gatunku
„Ta sztuka jest poniżej krytyki!” Co to jest recenzja?– charakterystyka gatunku

Lekcja dotyczy zagadnień związanych z krytyką wszelkiej działalności artystycznej. Uczniowie poznają...

Szkoły ponadgimnazjalne
Język polski
2827
2010-11-15
W świecie tekstów użytkowych, czyli jak napisać list motywacyjny
W świecie tekstów użytkowych, czyli jak napisać list motywacyjny

Scenariusz lekcji, w trakcie której uczniowie zapoznają się z zasadami pisania listu motywacyjnego, ...

Szkoły ponadgimnazjalne
Język polski
4454
2010-11-15