A A A
Zaloguj Zarejestruj
Ta strona używa plików cookies. Pozostając na tej stronie, wyrażasz zgodę na korzystanie z plików cookies. Dowiedz się więcej.
 

23 zasobów

Katalog zasobów Szkoły ponadgimnazjalne Język polski Punkt podstawy programowej I.I.1.3

Podstawa programowa do przedmiotu:  Język polski

Z
Z "Solidarnością" do wolności

Materiał zawiera scenariusze lekcji wraz z materiałami pomocniczymi dla ucznia i nauczyciela dotyczą...

Szkoła podstawowa kl. 4-6
Historia i społeczeństwo
Gimnazjum
Wiedza o społeczeństwie
Szkoły ponadgimnazjalne
Historia i społeczeństwo (przedmiot uzupełniający), Historia, Język polski, Wiedza o społeczeństwie
46040
2014-05-21
O różnych typach nadawania i odbierania
O różnych typach nadawania i odbierania

Scenariusz zajęć, podczas których uczniowie poznają różne konwencje literackie, ukierunkowane na rel...

Szkoły ponadgimnazjalne
Język polski
4046
2013-11-28
Kicz i arcydzieło, czyli jak wyrazić miłość (scenariusz lekcji)
Kicz i arcydzieło, czyli jak wyrazić miłość (scenariusz lekcji)

Scenariusz lekcji dotyczącej kiczu i arcydzieła [specyficzne potrzeby edukacyjne].

Szkoły ponadgimnazjalne
Język polski
3952
2013-05-06
Namalujmy obraz słowami, czyli jak napisać reportaż (scenariusz lekcji)
Namalujmy obraz słowami, czyli jak napisać reportaż (scenariusz lekcji)

Scenariusz lekcji dotyczącej poprawnego tworzenia tekstu reportażu [specyficzne potrzeby edukacyjne]...

Szkoły ponadgimnazjalne
Język polski
5557
2013-05-06
Święty Aleksy średniowiecznym ideałem ascety. „Legenda o świętym Aleksym” (scenariusz lekcji)
Święty Aleksy średniowiecznym ideałem ascety. „Legenda o świętym Aleksym” (scenariusz lekcji)

Scenariusz lekcji dotyczącej zagadnień średniowiecznej postaci Świętego Alksego jako przykładu ascet...

Szkoły ponadgimnazjalne
Język polski
7906
2013-05-06
Zjawisko antysemityzmu w Polsce pod koniec XIX wieku na przykładzie noweli „Mendel Gdański” Marii Konopnickiej (scenariusz lekcji)
Zjawisko antysemityzmu w Polsce pod koniec XIX wieku na przykładzie noweli „Mendel Gdański” Marii Konopnickiej (scenariusz lekcji)

Scenariusz lekcji dotyczącej zagadnień zjawiska antysemityzmu w Polsce pod koniec XIX wieku na przyk...

Szkoły ponadgimnazjalne
Język polski
6663
2013-05-06
Julian Ursyn Niemcewicz – życie i twórczość
Julian Ursyn Niemcewicz – życie i twórczość

Lekcja poświęcona przedstawieniu sylwetki i zarysowaniu charakteru twórczości Juliana Ursyna Niemcew...

Szkoły ponadgimnazjalne
Język polski
3772
2010-11-15
Retoryka w XVI wieku
Retoryka w XVI wieku

Podczas lekcji uczniowie zapoznają się z pojęciem retoryka. Utrwalają sposoby jej realizacji w trady...

Szkoły ponadgimnazjalne
Język polski
2544
2010-11-15
Jak napisać życiorys i list motywacyjny?
Jak napisać życiorys i list motywacyjny?

Lekcja zapoznaje uczniów z formami CV i listu motywacyjnego. Praktyczne ćwiczenia i przełamywanie ew...

Szkoły ponadgimnazjalne
Język polski
5236
2010-11-15
W świecie tekstów użytkowych, czyli jak napisać list motywacyjny
W świecie tekstów użytkowych, czyli jak napisać list motywacyjny

Scenariusz lekcji, w trakcie której uczniowie zapoznają się z zasadami pisania listu motywacyjnego, ...

Szkoły ponadgimnazjalne
Język polski
4500
2010-11-15
Charles Baudelaire – poeta wśród ludzi - analiza wiersza
Charles Baudelaire – poeta wśród ludzi - analiza wiersza "Albatros"

Scenariusz lekcji, w trakcie której uczniowie zapoznają się z życiem i twórczością Charles’a Baudela...

Szkoły ponadgimnazjalne
Język polski
3362
2010-11-15
Reportaż - dziennikarstwo czy literatura? - scenariusz.
Reportaż - dziennikarstwo czy literatura? - scenariusz.

Scenariusz lekcji wprowadzającej pojęcie reportażu: prasowego i literackiego.

Szkoły ponadgimnazjalne
Język polski
5071
2010-11-15