A A A
Zaloguj Zarejestruj
Ta strona używa plików cookies. Pozostając na tej stronie, wyrażasz zgodę na korzystanie z plików cookies. Dowiedz się więcej.
 

26 zasobów

Katalog zasobów Szkoły ponadgimnazjalne Język polski Punkt podstawy programowej I.II.3.2

Podstawa programowa do przedmiotu:  Język polski

Zjawisko antysemityzmu w Polsce pod koniec XIX wieku na przykładzie noweli „Mendel Gdański” Marii Konopnickiej (zasoby multimedialne)
Zjawisko antysemityzmu w Polsce pod koniec XIX wieku na przykładzie noweli „Mendel Gdański” Marii Konopnickiej (zasoby multimedialne)

Zasoby multimedialne dla scenariusza lekcji dotyczącej zagadnień zjawiska antysemityzmu w Polsce pod...

Szkoły ponadgimnazjalne
Język polski
5045
2013-05-06
Holandia i jej sztuka w XVII w.
Holandia i jej sztuka w XVII w.

Prezentacja poświęcona trzem malarzom z Holandii XVII w.: Frans Hals, Rembrandt, Vermeer.

Gimnazjum
Plastyka
Szkoły ponadgimnazjalne
Język polski, Wiedza o kulturze
5520
2010-11-15
Historia, rewolucja i współczesność w „Przedwiośniu”
Historia, rewolucja i współczesność w „Przedwiośniu”

Lekcja interaktywna dla nauczycieli ukazująca historyczny charakter „Przedwiośnia” S. Żeromskiego i ...

Szkoły ponadgimnazjalne
Język polski
4499
2010-11-15
Nowatorstwo i wartości niezwykłej powieści
Nowatorstwo i wartości niezwykłej powieści

Lekcja interaktywna prezentuje koncepcję realizmu w powieści Prusa, charakteryzuje nowatorstwo „Lalk...

Szkoły ponadgimnazjalne
Język polski
4719
2010-11-15
Sokrates – filozof grecki.
Sokrates – filozof grecki.

W materiale została przedstawiona sylwetka Sokratesa oraz jego główne myśli.

Szkoły ponadgimnazjalne
Język polski
4675
2010-11-15
Platon. Filozof starożytny.
Platon. Filozof starożytny.

W materiale została przedstawiona sylwetka Platona oraz jego główne myśli.

Szkoły ponadgimnazjalne
Język polski
4598
2010-11-15
Interpretacja i analiza dzieła sztuki:  Piotr  Bruegel Starszy
Interpretacja i analiza dzieła sztuki: Piotr Bruegel Starszy "Kraina Lenistwa"

Uczeń zapoznaje się ze specyfiką twórczością malarskiej Piotra Bruegla Starszego. Następnie krok ...

Gimnazjum
Język polski
Szkoły ponadgimnazjalne
Język polski
6831
2010-11-15
Dlaczego „Przedwiośnie”? Geneza powieści, jej autor i tytuł
Dlaczego „Przedwiośnie”? Geneza powieści, jej autor i tytuł

Lekcja interaktywna prezentuje tło historyczno-literackie oraz genezę powstania „Przedwiośnia”.Lekcj...

Szkoły ponadgimnazjalne
Język polski
7654
2010-11-15
Kim jest Stanisław Wokulski?
Kim jest Stanisław Wokulski?

Lekcja interaktywna prezentująca głównego bohatera „Lalki” – jego biografię, charakterystykę, pogląd...

Szkoły ponadgimnazjalne
Język polski
9720
2010-11-15
Obraz polskiego społeczeństwa w „Dziadach”
Obraz polskiego społeczeństwa w „Dziadach”

Lekcja interaktywna dla nauczycieli prezentuje obraz polskiego społeczeństwa w „Dziadach” cz. III. U...

Szkoły ponadgimnazjalne
Język polski
10005
2010-11-15
„Dziady” część III, czyli dramat polskiej historii
„Dziady” część III, czyli dramat polskiej historii

Lekcja interaktywna prezentuje genezę powstania „Dziadów” drezdeńskich, ukazuje dokumentarny wymiar ...

Szkoły ponadgimnazjalne
Język polski
6191
2010-11-15
Apokalipsa, czyli biblijny koniec świata
Apokalipsa, czyli biblijny koniec świata

Lekcja interaktywna prezentuje treść biblijnej Apokalipsy św. Jana i okoliczności jej powstania. Uka...

Szkoły ponadgimnazjalne
Język polski
7956
2010-11-15