A A A
Zaloguj Zarejestruj
Ta strona używa plików cookies. Pozostając na tej stronie, wyrażasz zgodę na korzystanie z plików cookies. Dowiedz się więcej.
 

27 zasobów

Katalog zasobów Szkoły ponadgimnazjalne Język polski Punkt podstawy programowej I.II.1.1

Podstawa programowa do przedmiotu:  Język polski

Dramat Szekspirowski na przykładzie tragedii pt. „Romeo i Julia” (zasoby multimedialne)
Dramat Szekspirowski na przykładzie tragedii pt. „Romeo i Julia” (zasoby multimedialne)

Zasoby multimedialne dla scenariusza lekcji dotyczącej zagadnień rodzajów i cech dramatu oraz postac...

Szkoły ponadgimnazjalne
Język polski
8225
2013-05-06
E. Delacroix - ważne dzieła
E. Delacroix - ważne dzieła

Prezentacja multimedialna dotycząca trzech ważnych dzieł w twórczości malarza E. Delacroix: „Frydery...

Szkoły ponadgimnazjalne
Język polski, Wiedza o kulturze
2983
2010-11-15
Impresjonizm - wstępna charakterystyka
Impresjonizm - wstępna charakterystyka

Istota impresjonizmu. Manet i Degas. Próba odpowiedzi, co wyróżniało tych dwóch malarzy spośród inny...

Szkoły ponadgimnazjalne
Język polski, Wiedza o kulturze
3254
2010-11-15
Lekcja z obrazem - William Blake
Lekcja z obrazem - William Blake "Stworzenie Świata" I

Lekcja w pracowni komputerowej. Uczeń krok po kroku poznaje tajniki analizy i interpretacji grafiki...

Gimnazjum
Język polski
Szkoły ponadgimnazjalne
Język polski
5127
2010-11-15
Interpretacja i analiza dzieła sztuki: Honore Daumier
Interpretacja i analiza dzieła sztuki: Honore Daumier "Don Kichot i Sancho Pansa"

Uczeń zapoznaje się ze specyfiką twórczością malarskiej H. Daumiera. Następnie krok po kroku doko...

Szkoły ponadgimnazjalne
Język polski
6268
2010-11-15
Interpretacja i analiza dzieła sztuki E. Murillo „Chłopcy jedzący kawony”.
Interpretacja i analiza dzieła sztuki E. Murillo „Chłopcy jedzący kawony”.

Uczeń zapoznaje się ze specyfiką twórczością malarskiej Murilla i ogólnie malarstwa barokowego. Nast...

Szkoły ponadgimnazjalne
Język polski
2798
2010-11-15
Analiza i interpretacja dzieła sztuki: Rembrandt
Analiza i interpretacja dzieła sztuki: Rembrandt "Lekcja anatomii doktora Tulpa"

Prezentacja, w trakcie której uczeń zapoznaje się ze specyfiką twórczości Rembrandta oraz epoki, w k...

Szkoły ponadgimnazjalne
Język polski
7693
2010-11-15
Brzydota jako kategoria estetyczna
Brzydota jako kategoria estetyczna

Zasadniczym celem prezentacji jest ukazanie przemiany kanonu piękna i stylu w dwóch sąsiadujących ze...

Szkoły ponadgimnazjalne
Język polski
3441
2010-11-15
Nowatorstwo i wartości niezwykłej powieści
Nowatorstwo i wartości niezwykłej powieści

Lekcja interaktywna prezentuje koncepcję realizmu w powieści Prusa, charakteryzuje nowatorstwo „Lalk...

Szkoły ponadgimnazjalne
Język polski
4654
2010-11-15
„Dziady
„Dziady" część III – fabuła dramatu.

Komiks przedstawiający w całości fabułę III części „Dziadów" Adama Mickiewicza.

Szkoły ponadgimnazjalne
Język polski
6612
2010-11-15
Opis i porównanie dwóch obrazów E. Murilla 1
Opis i porównanie dwóch obrazów E. Murilla 1

Lekcja w pracowni komputerowej. Uczeń krok po kroku poznaje tajniki analizy i interpretacji dwóch o...

Gimnazjum
Język polski
Szkoły ponadgimnazjalne
Język polski
3495
2010-11-15
Opis i porównanie dwóch obrazów E. Murilla
Opis i porównanie dwóch obrazów E. Murilla

Lekcja w pracowni komputerowej. Uczeń krok po kroku poznaje tajniki analizy i interpretacji dwóch o...

Gimnazjum
Język polski
Szkoły ponadgimnazjalne
Język polski
3992
2010-11-15