A A A
Zaloguj Zarejestruj
Ta strona używa plików cookies. Pozostając na tej stronie, wyrażasz zgodę na korzystanie z plików cookies. Dowiedz się więcej.
 

8 zasobów

Katalog zasobów Szkoły ponadgimnazjalne Język polski Punkt podstawy programowej I.III.1.6

Podstawa programowa do przedmiotu:  Język polski

Zjawisko antysemityzmu w Polsce pod koniec XIX wieku na przykładzie noweli „Mendel Gdański” Marii Konopnickiej (scenariusz lekcji)
Zjawisko antysemityzmu w Polsce pod koniec XIX wieku na przykładzie noweli „Mendel Gdański” Marii Konopnickiej (scenariusz lekcji)

Scenariusz lekcji dotyczącej zagadnień zjawiska antysemityzmu w Polsce pod koniec XIX wieku na przyk...

Szkoły ponadgimnazjalne
Język polski
6661
2013-05-06
Mistrzowie i ich wybranki
Mistrzowie i ich wybranki

W czasie lekcji uczniowie przypominają sobie utwory, w których bohaterami są mistrzowie i ich wybran...

Szkoły ponadgimnazjalne
Język polski
2776
2010-11-15
Kordian, Konrad i hrabia Henryk w prasie codziennej
Kordian, Konrad i hrabia Henryk w prasie codziennej

Uczniowie dyskutują na temat współczesnego czasopiśmiennictwa — wartościują, oceniają. Następnie two...

Szkoły ponadgimnazjalne
Język polski
3740
2010-11-15
Powiedz tak, żebym zrozumiał - różne style wypowiedzi
Powiedz tak, żebym zrozumiał - różne style wypowiedzi

Uczniowie poznają zróżnicowany rynek wydawniczy — dzienniki, tygodniki, tabloidy. Następnie redagują...

Szkoły ponadgimnazjalne
Język polski
5798
2010-11-15
Szekspir w pigułce
Szekspir w pigułce

Uczniowie tworzą plan wydarzeń czterech wybranych dramatów Szekspira. Następnie redagują esencjonaln...

Szkoły ponadgimnazjalne
Język polski
4953
2010-11-15
Reklama dźwignią handlu
Reklama dźwignią handlu

Zdefiniowanie pojęć dotyczących reklamy, dyskusja nad jej rolą, analiza językowa haseł reklamowych...

Szkoły ponadgimnazjalne
Język polski
4665
2010-11-15
Sytuacje conradowskie – wyjaśnienie pojęcia i nawiązania literackie.
Sytuacje conradowskie – wyjaśnienie pojęcia i nawiązania literackie.

Lekcja rozpoczyna się od przypomnienia treści lektury Lord Jim Josepha Conrada. W dalszej części zaj...

Szkoły ponadgimnazjalne
Język polski
4830
2010-11-15
Jak konstruować tekst, by był przejrzysty, spójny i przekonujący?
Jak konstruować tekst, by był przejrzysty, spójny i przekonujący?

Lekcja ma na celu przekazanie uczniom wskazówek, które ułatwią im zarówno pisanie prac, jak i konstr...

Szkoły ponadgimnazjalne
Język polski
3765
2010-11-15