A A A
Ta strona używa plików cookies. Pozostając na tej stronie, wyrażasz zgodę na korzystanie z plików cookies. Dowiedz się więcej.
 

36 zasobów

Katalog zasobów Szkoły ponadgimnazjalne Informatyka Punkt podstawy programowej I.5.4

Podstawa programowa do przedmiotu:  Informatyka

Struktura platformy .Net
Struktura platformy .Net

Rysunek pokazuje strukturę platformy .Net.

Szkoły ponadgimnazjalne
Informatyka
1518
2010-11-15
Dziedziczenie prawne
Dziedziczenie prawne

Rysunek pokazuje przykład dziedziczenia prawnego.

Szkoły ponadgimnazjalne
Informatyka
1285
2010-11-15
Rysunek pokazuje przykład dziedziczenia biologicznego
Rysunek pokazuje przykład dziedziczenia biologicznego

Dziedziczenie, dziedziczenie biologiczne, gen, genetyka, allel, allel dominujący, determinacja cechy...

Szkoły ponadgimnazjalne
Informatyka
1991
2010-11-15
Algorytmy - schematy blokowe
Algorytmy - schematy blokowe

Ilustracja może być wykorzystana jako wprowadzenie do zagadnień dotyczących sposobu zapisu algorytmó...

Gimnazjum
Informatyka
Szkoły ponadgimnazjalne
Informatyka
4836
2010-11-15
Funkcje konwertujące CDbl i CStr
Funkcje konwertujące CDbl i CStr

Ilustracja pokazuje efekty działania funkcji CDbl i CStr.

Szkoły ponadgimnazjalne
Informatyka
1189
2010-11-15
Tablica ASCII – ilustracja
Tablica ASCII – ilustracja

Tablica ASCII.

Szkoły ponadgimnazjalne
Informatyka
2760
2010-11-15
Model czasu rzeczywistego działania programów
Model czasu rzeczywistego działania programów

Rysunek pokazuje schemat działania programów w modelu czasu rzeczywistego.

Szkoły ponadgimnazjalne
Informatyka
1382
2010-11-15
Przykładowe właściwości i metody klasy (samochód)
Przykładowe właściwości i metody klasy (samochód)

Ilustracja przedstawia wybrane właściwości i metody klasy samochód.

Szkoły ponadgimnazjalne
Informatyka
1734
2010-11-15
Schemat blokowy algorytmu określania, czy dana liczba jest parzysta. Krok po kroku (1)
Schemat blokowy algorytmu określania, czy dana liczba jest parzysta. Krok po kroku (1)

Schemat blokowy określający parzystość liczb z wykorzystaniem funkcji „mod” w programie ELI.

Gimnazjum
Informatyka
Szkoły ponadgimnazjalne
Informatyka
2492
2010-11-15
Schemat blokowy algorytmu określania, czy dana liczba jest parzysta. Krok po kroku (2)
Schemat blokowy algorytmu określania, czy dana liczba jest parzysta. Krok po kroku (2)

Schemat blokowy określający parzystość liczb z wykorzystaniem funkcji „mod” w programie ELI.

Gimnazjum
Informatyka
Szkoły ponadgimnazjalne
Informatyka
4032
2010-11-15
Schemat blokowy algorytmu określania, czy dana liczba jest parzysta. Krok po kroku (4)
Schemat blokowy algorytmu określania, czy dana liczba jest parzysta. Krok po kroku (4)

Schemat blokowy określający parzystość liczb z wykorzystaniem funkcji „mod” w programie ELI.

Gimnazjum
Informatyka
Szkoły ponadgimnazjalne
Informatyka
6523
2010-11-15
Schemat blokowy algorytmu określania, czy dana liczba jest parzysta. Krok po kroku (5)
Schemat blokowy algorytmu określania, czy dana liczba jest parzysta. Krok po kroku (5)

Schemat blokowy określający parzystość liczb z wykorzystaniem funkcji „mod” w programie ELI.

Gimnazjum
Informatyka
Szkoły ponadgimnazjalne
Informatyka
4571
2010-11-15