A A A
Zaloguj Zarejestruj
Ta strona używa plików cookies. Pozostając na tej stronie, wyrażasz zgodę na korzystanie z plików cookies. Dowiedz się więcej.
 

73 zasobów

Katalog zasobów Szkoły ponadgimnazjalne Wyniki wyszukiwania ""malarstwo""


Motywy w sztuce a źródło
Motywy w sztuce a źródło

Zadanie interaktywne do łączenia motywów w sztuce z ich źródłami ikonograficznymi i plastycznymi.  ...

Szkoły ponadgimnazjalne
Historia sztuki
3449
2014-02-11
Dzieła współczesne
Dzieła współczesne

Prezentacja multimedialna ukazująca dzieła współczesne niemieszczące się w klasyfikacjach.

Szkoły ponadgimnazjalne
Historia sztuki
3676
2014-02-11
Różna forma dzieł
Różna forma dzieł

Prezentacja multimedialna ukazująca zestawienie dzieł reprezentujących te same dyscypliny w sztuce o...

Szkoły ponadgimnazjalne
Historia sztuki
3936
2014-02-11
Artyści i dzieła poza ramami klasyfikacji
Artyści i dzieła poza ramami klasyfikacji

Scenariusz lekcji poświęconej prezentacji sylwetek artystów, którzy wypracowali własny, całkowicie o...

Szkoły ponadgimnazjalne
Historia sztuki
3011
2014-02-11
Źródła ikonograficzne
Źródła ikonograficzne

Scenariusz zajęć, w trakcie których uczniowie nauczą się jak rozpoznawać w dziele sztuki temat i wsk...

Szkoły ponadgimnazjalne
Historia sztuki
3402
2014-02-11
Dzieło / Autor / Czas
Dzieło / Autor / Czas

Interaktywne narzędzie do łączenia tytułu dzieła z autorem i czasem powstania. 

Szkoły ponadgimnazjalne
Historia sztuki
3433
2014-02-11
Dorobek artystyczny baroku
Dorobek artystyczny baroku

Prezentacja multimedialna ukazująca dorobek artystyczny renesansu i baroku.

Szkoły ponadgimnazjalne
Historia sztuki
3827
2014-02-11
„Rycina Stuguldenowa”, Rembrandt
„Rycina Stuguldenowa”, Rembrandt

Analiza obrazu „Rycina stuguldenowa” Rembrandta.

Szkoły ponadgimnazjalne
Wiedza o kulturze
2743
2010-11-15
Sztuka średniowiecza
Sztuka średniowiecza

Uczniowie poznają główne cechy sztuki średniowiecznej.

Szkoły ponadgimnazjalne
Wiedza o kulturze
4595
2010-11-15
„Bar w Folies – Bergere” – Interpretacja
„Bar w Folies – Bergere” – Interpretacja

Karta pracy ucznia zawierająca pytania dotyczące malarstwa Edouarda Manet'a.

Szkoły ponadgimnazjalne
Wiedza o kulturze
3526
2010-11-15
Wielkie dzieła renesansu i baroku
Wielkie dzieła renesansu i baroku

Scenariusz zajęć, podczas których nauczyciel prezentuje twórców barokowych oraz ich najbardziej znan...

Szkoły ponadgimnazjalne
Historia sztuki
3138
2014-02-11
Jan Matejko - „Wernyhora”
Jan Matejko - „Wernyhora”

Materiał dotyczy obrazu Jana Matejki „Wernyhora”. Uczeń odpowiada na pytania o ten obraz, a także o ...

Szkoły ponadgimnazjalne
Historia sztuki
2540
2010-11-15