ZalogujZarejestruj

379 zasobów Szkoły ponadgimnazjalne Język polski Punkt podstawy programowej I.II.3.2 Wyniki wyszukiwania

Zawęź wyniki

Zjawisko antysemityzmu w Polsce pod koniec XIX wieku na przykładzie noweli „Mendel Gdański” Marii Konopnickiej (scenariusz lekcji)
6675
2013-05-06
Zjawisko antysemityzmu w Polsce pod koniec XIX wieku na przykładzie noweli „Mendel Gdański” Marii Konopnickiej (scenariusz lekcji)
Scenariusz lekcji dotyczącej zagadnień zjawiska antysemityzmu w Polsce pod koniec XIX wieku na przykładzie noweli „Mendel Gdański” Marii Konopnickiej [specyficzne potrzeby edukacyjne].
Szkoły ponadgimnazjalne
Język polski
Zjawisko antysemityzmu w Polsce pod koniec XIX wieku na przykładzie noweli „Mendel Gdański” Marii Konopnickiej (zasoby multimedialne)
4939
2013-05-06
Zjawisko antysemityzmu w Polsce pod koniec XIX wieku na przykładzie noweli „Mendel Gdański” Marii Konopnickiej (zasoby multimedialne)
Zasoby multimedialne dla scenariusza lekcji dotyczącej zagadnień zjawiska antysemityzmu w Polsce pod koniec XIX wieku na przykładzie noweli „Mendel Gdański” Marii Konopnickiej [specyficzne potrzeby edukacyjne].
Szkoły ponadgimnazjalne
Język polski
Analiza i interpretacja wiersza K. K. Baczyńskiego pt. „Deszcze”
6032
2010-11-15
Analiza i interpretacja wiersza K. K. Baczyńskiego pt. „Deszcze”
Analiza i interpretacja wiersza Krzysztofa Kamila Baczyńskiego pt. „Deszcze”.
Szkoły ponadgimnazjalne
Język polski
Analiza i interpretacja wiersza Ewy Lipskiej pt. „Egzamin”.
12060
2010-11-15
Analiza i interpretacja wiersza Ewy Lipskiej pt. „Egzamin”.
Analiza i interpretacja wiersza Ewy Lipskiej pt. „Egzamin”.
Szkoły ponadgimnazjalne
Język polski
Holandia i jej sztuka w XVII w.
5453
2010-11-15
Holandia i jej sztuka w XVII w.
Prezentacja poświęcona trzem malarzom z Holandii XVII w.: Frans Hals, Rembrandt, Vermeer.
Gimnazjum
Plastyka
Szkoły ponadgimnazjalne
Język polski, Wiedza o kulturze
Analiza i interpretacja wiersza Adama Mickiewicza pt. „Burza”
9471
2010-11-15
Analiza i interpretacja wiersza Adama Mickiewicza pt. „Burza”
Analiza i interpretacja wiersza Adama Mickiewicza pt. „Burza”.
Szkoły ponadgimnazjalne
Język polski
Przypowieść o synu marnotrawnym – sens przenośny
8790
2010-11-15
Przypowieść o synu marnotrawnym – sens przenośny
Ekran wskazuje na dydaktyczną funkcję przypowieści, prezentuje sensy przenośne „Przypowieści o synu marnotrawnym” i wyjaśnia znaczenie pojęcia morał. Zawiera ćwiczenia kształcące umiejętność czytania ze zrozumieniem, sprawdzające opanowanie wi...
Szkoły ponadgimnazjalne
Język polski
W świecie sielanki
2536
2010-11-15
W świecie sielanki
Scenariusz lekcji języka polskiego, która podejmuje motyw sielanki w literaturze.
Szkoły ponadgimnazjalne
Język polski
Biblia w kulturze
3997
2010-11-15
Biblia w kulturze
Tablica omawiająca funkcje Biblii w kulturze.
Szkoły ponadgimnazjalne
Język polski
Zbrodnia Kaina
4411
2010-11-15
Zbrodnia Kaina
Pokaz slajdów przedstawiający biblijną historię Kaina i zbrodni popełnionej przez niego na Ablu.
Gimnazjum
Język polski
Szkoły ponadgimnazjalne
Język polski
Zbigniew Herbert – „U wrót doliny”. Analiza i interpretacja
6476
2010-11-15
Zbigniew Herbert – „U wrót doliny”. Analiza i interpretacja
Karta pracy. Analiza i interpretacja wiersza Zbigniewa Herberta pt. „U wrót doliny”.
Szkoły ponadgimnazjalne
Język polski
A wiosną - niechaj wiosnę, nie Polskę, zobaczę
6326
2010-11-15
A wiosną - niechaj wiosnę, nie Polskę, zobaczę
Scenariusz lekcji pierwszej z cyklu poświęconego Skamandrytom. Celem lekcji jest zapoznanie uczniów z podstawowymi pojęciami z zakresu poetyki tej grupy literackiej. Uczniowie dowiadują się, jak rozpoznać charakterystyczne dla niej cechy poezj...
Szkoły ponadgimnazjalne
Język polski
Szukaj poza portalem: