ZalogujZarejestruj

67 zasobów Szkoły ponadgimnazjalne Język polski Punkt podstawy programowej I.III.1.1 Wyniki wyszukiwania

Zawęź wyniki

Zjawisko antysemityzmu w Polsce pod koniec XIX wieku na przykładzie noweli „Mendel Gdański” Marii Konopnickiej (scenariusz lekcji)
6656
2013-05-06
Zjawisko antysemityzmu w Polsce pod koniec XIX wieku na przykładzie noweli „Mendel Gdański” Marii Konopnickiej (scenariusz lekcji)
Scenariusz lekcji dotyczącej zagadnień zjawiska antysemityzmu w Polsce pod koniec XIX wieku na przykładzie noweli „Mendel Gdański” Marii Konopnickiej [specyficzne potrzeby edukacyjne].
Szkoły ponadgimnazjalne
Język polski
Zjawisko antysemityzmu w Polsce pod koniec XIX wieku na przykładzie noweli „Mendel Gdański” Marii Konopnickiej (zasoby multimedialne)
4924
2013-05-06
Zjawisko antysemityzmu w Polsce pod koniec XIX wieku na przykładzie noweli „Mendel Gdański” Marii Konopnickiej (zasoby multimedialne)
Zasoby multimedialne dla scenariusza lekcji dotyczącej zagadnień zjawiska antysemityzmu w Polsce pod koniec XIX wieku na przykładzie noweli „Mendel Gdański” Marii Konopnickiej [specyficzne potrzeby edukacyjne].
Szkoły ponadgimnazjalne
Język polski
Dramat Szekspirowski na przykładzie tragedii pt. „Romeo i Julia” (zasoby multimedialne)
8220
2013-05-06
Dramat Szekspirowski na przykładzie tragedii pt. „Romeo i Julia” (zasoby multimedialne)
Zasoby multimedialne dla scenariusza lekcji dotyczącej zagadnień rodzajów i cech dramatu oraz postaci Williama Szekspira [specyficzne potrzeby edukacyjne].
Szkoły ponadgimnazjalne
Język polski
Dramat Szekspirowski na przykładzie tragedii pt. „Romeo i Julia” (scenariusz lekcji)
10973
2013-05-06
Dramat Szekspirowski na przykładzie tragedii pt. „Romeo i Julia” (scenariusz lekcji)
Scenariusz lekcji dotyczącej zagadnień rodzajów i cech dramatu oraz postaci Williama Szekspira [specyficzne potrzeby edukacyjne].
Szkoły ponadgimnazjalne
Język polski
Włącz Polskę - podręcznik internetowy
9239
2012-02-28
Włącz Polskę - podręcznik internetowy
Zestaw materiałów edukacyjnych dla dzieci uczących się za granicą.
Gimnazjum
Geografia, Język polski
Edukacja wczesnoszkolna
Edukacja polonistyczna
Szkoła podstawowa kl. 4-6
Język polski
Szkoły ponadgimnazjalne
Historia, Język polski
Teatr w życiu
3008
2010-11-15
Teatr w życiu
W czasie lekcji uczniowie poznają nowe dla nich rodzaje teatrów. Pracują w grupach ze Słownikiem terminów literackich, wypisując na jego podstawie cechy poszczególnych teatrów. Przygotowują dramę.
Szkoły ponadgimnazjalne
Język polski
Czym jest kultura masowa?
6493
2010-11-15
Czym jest kultura masowa?
Scenariusz lekcji, w trakcie której uczniowie dyskutują o kulturze masowej. Czytają esej na ten temat, wypisują jego cechy (w celu powtórzenia tej formy literackiej) i znajdują różnice między kulturą masową a kulturą wysoką....
Gimnazjum
Język polski
Szkoły ponadgimnazjalne
Język polski
Pojęcia, wyrażenia i zwroty – co przetrwało do naszych czasów w języku polskim z greki i łaciny?
3105
2010-11-15
Pojęcia, wyrażenia i zwroty – co przetrwało do naszych czasów w języku polskim z greki i łaciny?
Lekcja na podany temat dotyczy wyjaśnienia pojęć, wyrażeń i zwrotów, których używamy obecnie, a które używane są już od wieków. Uczniowie ćwiczą umiejętność „przystosowania” i włączania pojęć z greki i łaciny do wsp...
Szkoły ponadgimnazjalne
Język polski
Budowa zdania
5000
2010-11-15
Budowa zdania
Scenariusz lekcji ćwiczeniowej, mającej na celu utrwalenie wiadomości z zakresu budowy zdania. Zajęcia dla uczniów I klasy gimnazjum.
Gimnazjum
Język polski
Szkoły ponadgimnazjalne
Język polski
W kręgu Skamandrytów. Podsumowanie wiadomości
3324
2010-11-15
W kręgu Skamandrytów. Podsumowanie wiadomości
Test sprawdzający znajomość poezji Skamandrytów.
Szkoły ponadgimnazjalne
Język polski
Piszemy plan wypracowania.
3742
2010-11-15
Piszemy plan wypracowania.
Uczeń gromadzi materiały do trzech części wypracowania: wstępu, rozwinięcia i zakończenia.
Szkoły ponadgimnazjalne
Język polski
Jak napisać życiorys i list motywacyjny?
5231
2010-11-15
Jak napisać życiorys i list motywacyjny?
Lekcja zapoznaje uczniów z formami CV i listu motywacyjnego. Praktyczne ćwiczenia i przełamywanie ewentualnych oporów uczniów związanych z prezentacją własnej osoby będą stanowić element ich przygotowania do wejścia na rynek pracy....
Szkoły ponadgimnazjalne
Język polski
Szukaj poza portalem: