ZalogujZarejestruj

285 zasobów Szkoły ponadgimnazjalne Język polski Punkt podstawy programowej I.II.1.2 Wyniki wyszukiwania

Zawęź wyniki

Herkules z Bytomia – analiza reportażu
2846
2013-11-28
Herkules z Bytomia – analiza reportażu
Scenariusz zajęć, kórych celem jest doskonalenie umiejętności pozwalających na kreatywne nastawienie do analizy świata przedstawionego w reportażu; uczniowie rozwijają umiejetność rozpoznawania problematyki utworu, wyrażania opinii i współpr...
Szkoły ponadgimnazjalne
Język polski
Gdzie leży prawda?
2289
2013-11-28
Gdzie leży prawda?
Fragmenty wywiadu z Lidią Dudą, reżyserką filmów dokumentalnych, na temat reportażu „Herkules”, jego problematyki i zagadnienia prawdy w filmie dokumentalnym.
Szkoły ponadgimnazjalne
Język polski
Święty Aleksy średniowiecznym ideałem ascety. „Legenda o świętym Aleksym” (scenariusz lekcji)
7901
2013-05-06
Święty Aleksy średniowiecznym ideałem ascety. „Legenda o świętym Aleksym” (scenariusz lekcji)
Scenariusz lekcji dotyczącej zagadnień średniowiecznej postaci Świętego Alksego jako przykładu ascety [specyficzne potrzeby edukacyjne].
Szkoły ponadgimnazjalne
Język polski
Święty Aleksy średniowiecznym ideałem ascety. „Legenda o świętym Aleksym” (zasoby multimedialne)
5894
2013-05-06
Święty Aleksy średniowiecznym ideałem ascety. „Legenda o świętym Aleksym” (zasoby multimedialne)
Zasoby multimedialne dla scenariusza lekcji dotyczącej zagadnień średniowiecznej postaci Świętego Alksego jako przykładu ascety [specyficzne potrzeby edukacyjne].
Szkoły ponadgimnazjalne
Język polski
Zjawisko antysemityzmu w Polsce pod koniec XIX wieku na przykładzie noweli „Mendel Gdański” Marii Konopnickiej (scenariusz lekcji)
6656
2013-05-06
Zjawisko antysemityzmu w Polsce pod koniec XIX wieku na przykładzie noweli „Mendel Gdański” Marii Konopnickiej (scenariusz lekcji)
Scenariusz lekcji dotyczącej zagadnień zjawiska antysemityzmu w Polsce pod koniec XIX wieku na przykładzie noweli „Mendel Gdański” Marii Konopnickiej [specyficzne potrzeby edukacyjne].
Szkoły ponadgimnazjalne
Język polski
Zjawisko antysemityzmu w Polsce pod koniec XIX wieku na przykładzie noweli „Mendel Gdański” Marii Konopnickiej (zasoby multimedialne)
4926
2013-05-06
Zjawisko antysemityzmu w Polsce pod koniec XIX wieku na przykładzie noweli „Mendel Gdański” Marii Konopnickiej (zasoby multimedialne)
Zasoby multimedialne dla scenariusza lekcji dotyczącej zagadnień zjawiska antysemityzmu w Polsce pod koniec XIX wieku na przykładzie noweli „Mendel Gdański” Marii Konopnickiej [specyficzne potrzeby edukacyjne].
Szkoły ponadgimnazjalne
Język polski
Galeria materiałów z Kroniki Polskiej Marcina Bielskiego
15850
2010-11-15
Galeria materiałów z Kroniki Polskiej Marcina Bielskiego
Zasób zawiera ryciny, zdjęcia i ilustracje z Kroniki Polskiej Marcina Bielskiego
Gimnazjum
Historia, Plastyka, Wiedza o społeczeństwie
Szkoły ponadgimnazjalne
Historia i społeczeństwo (przedmiot uzupełniający), Historia, Język polski
Analiza i interpretacja wiersza Ewy Lipskiej pt. „Egzamin”.
12046
2010-11-15
Analiza i interpretacja wiersza Ewy Lipskiej pt. „Egzamin”.
Analiza i interpretacja wiersza Ewy Lipskiej pt. „Egzamin”.
Szkoły ponadgimnazjalne
Język polski
Analiza i interpretacja wiersza Adama Mickiewicza pt. „Burza”
9458
2010-11-15
Analiza i interpretacja wiersza Adama Mickiewicza pt. „Burza”
Analiza i interpretacja wiersza Adama Mickiewicza pt. „Burza”.
Szkoły ponadgimnazjalne
Język polski
Przypowieść o synu marnotrawnym – sens przenośny
8760
2010-11-15
Przypowieść o synu marnotrawnym – sens przenośny
Ekran wskazuje na dydaktyczną funkcję przypowieści, prezentuje sensy przenośne „Przypowieści o synu marnotrawnym” i wyjaśnia znaczenie pojęcia morał. Zawiera ćwiczenia kształcące umiejętność czytania ze zrozumieniem, sprawdzające opanowanie wi...
Szkoły ponadgimnazjalne
Język polski
Zbrodnia Kaina
4403
2010-11-15
Zbrodnia Kaina
Pokaz slajdów przedstawiający biblijną historię Kaina i zbrodni popełnionej przez niego na Ablu.
Gimnazjum
Język polski
Szkoły ponadgimnazjalne
Język polski
Zbigniew Herbert – „U wrót doliny”. Analiza i interpretacja
6447
2010-11-15
Zbigniew Herbert – „U wrót doliny”. Analiza i interpretacja
Karta pracy. Analiza i interpretacja wiersza Zbigniewa Herberta pt. „U wrót doliny”.
Szkoły ponadgimnazjalne
Język polski
Szukaj poza portalem: