A A A
Zaloguj Zarejestruj
Ta strona używa plików cookies. Pozostając na tej stronie, wyrażasz zgodę na korzystanie z plików cookies. Dowiedz się więcej.
 

21 zasobów

Katalog zasobów Szkoły ponadgimnazjalne Język polski Punkt podstawy programowej I.TEKSTY.1.13

Podstawa programowa do przedmiotu:  Język polski

Interpretacja wiersza Kazimierza Przerwy–Tetmajera pt.
Interpretacja wiersza Kazimierza Przerwy–Tetmajera pt. "Eviva l'arte"

Interpretacja wiersza Kazimierza Przerwy – Tetmajera pt. "Eviva l'arte".

Szkoły ponadgimnazjalne
Język polski
2826
2010-11-15
Symboliczny charakter cyklu „Krzak dzikiej róży w Ciemnych Smreczynach” Jana Kasprowicza
Symboliczny charakter cyklu „Krzak dzikiej róży w Ciemnych Smreczynach” Jana Kasprowicza

Lekcja jest poświęcona analizie i interpretacji cyklu sonetów Jana Kasprowicza. Wprowadza pojęcie sy...

Szkoły ponadgimnazjalne
Język polski
5086
2010-11-15
„Każdy krajobraz jest stanem duszy” (Amiel). Czy sonety z cyklu
„Każdy krajobraz jest stanem duszy” (Amiel). Czy sonety z cyklu "Krzak dzikiej róży w Ciemnych Smreczynach" Jana Kasprowicza potwierdzają te słowa?

Lekcja jest poświęcona modernistycznemu pejzażowi rozumianemu jako wyraz stanów wewnętrznych człowie...

Szkoły ponadgimnazjalne
Język polski
3526
2010-11-15
Ekspresjonizm i katastrofizm Hymnów Jana Kasprowicza
Ekspresjonizm i katastrofizm Hymnów Jana Kasprowicza

Scenariusz lekcji, w trakcie której uczeń zapoznaje się z twórczością katastroficzną i ekspresjonist...

Szkoły ponadgimnazjalne
Język polski
3930
2010-11-15
Jan Kasprowicz – społecznik
Jan Kasprowicz – społecznik

Podczas lekcji uczniowie zapoznają się z twórczością literacką Jana Kasprowicza – twórczością tzw. I...

Szkoły ponadgimnazjalne
Język polski
2178
2010-11-15
Karta pracy: Erotyk w XX wieku
Karta pracy: Erotyk w XX wieku

Karta pracy na lekcję przypominającą pojęcie erotyku i odnoszącą je do dwudziestowiecznych utworów z...

Szkoły ponadgimnazjalne
Język polski
3019
2010-11-15
"Kowal" Leopolda Staffa jako próba przełamania tendencji schyłkowych w literaturze Młodej Polski

Lekcja ma na celu przeprowadzenie analizy wiersza "Kowal" Leopolda Staffa. Uczniowie w dyskusji usił...

Szkoły ponadgimnazjalne
Język polski
3851
2010-11-15
Analiza i interpretacja wiersza Leopolda Staffa pt. „Curriculum vitae”
Analiza i interpretacja wiersza Leopolda Staffa pt. „Curriculum vitae”

Analiza i interpretacja wiersza Leopolda Staffa Pt. „Curriculum vitae”.

Szkoły ponadgimnazjalne
Język polski
3426
2010-11-15
Analiza i interpretacja wiersza Leopolda Staffa pt. „Kowal”
Analiza i interpretacja wiersza Leopolda Staffa pt. „Kowal”

Analiza i interpretacja wiersza Leopolda Staffa pt. „Kowal”.

Szkoły ponadgimnazjalne
Język polski
3833
2010-11-15
Analiza i interpretacja wiersza pt. „Mitologia” Leopolda Staffa
Analiza i interpretacja wiersza pt. „Mitologia” Leopolda Staffa

Analiza i interpretacja wiersza pt. „Mitologia” Leopolda Staffa.

Szkoły ponadgimnazjalne
Język polski
3149
2010-11-15
W osiemdziesiątą rocznicę śmierci poety – Jan Kasprowicz
W osiemdziesiątą rocznicę śmierci poety – Jan Kasprowicz

Scenariusz lekcji poświęconej życiu i twórczość Jana Kasprowicza.

Szkoły ponadgimnazjalne
Język polski
1517
2010-11-15
Wpływy franciszkanizmu w twórczości Jana Kasprowicza
Wpływy franciszkanizmu w twórczości Jana Kasprowicza

Scenariusz lekcji, w trakcie której uczniowie zapoznają się twórczością Jana Kasprowicza, na którą w...

Szkoły ponadgimnazjalne
Język polski
2564
2010-11-15