A A A
Zaloguj Zarejestruj
Ta strona używa plików cookies. Pozostając na tej stronie, wyrażasz zgodę na korzystanie z plików cookies. Dowiedz się więcej.
 

276 zasobów

Katalog zasobów Szkoły ponadgimnazjalne Język polski Punkt podstawy programowej I.II.4.1

Podstawa programowa do przedmiotu:  Język polski

Kicz i arcydzieło, czyli jak wyrazić miłość (scenariusz lekcji)
Kicz i arcydzieło, czyli jak wyrazić miłość (scenariusz lekcji)

Scenariusz lekcji dotyczącej kiczu i arcydzieła [specyficzne potrzeby edukacyjne].

Szkoły ponadgimnazjalne
Język polski
2472
2013-05-06
Kicz i arcydzieło, czyli jak wyrazić miłość (zasoby multimedialne)
Kicz i arcydzieło, czyli jak wyrazić miłość (zasoby multimedialne)

Zasoby multimedialne dla scenariusza lekcji dotyczącej kiczu i arcydzieła [specyficzne potrzeby eduk...

Szkoły ponadgimnazjalne
Język polski
2188
2013-05-06
Zjawisko antysemityzmu w Polsce pod koniec XIX wieku na przykładzie noweli „Mendel Gdański” Marii Konopnickiej (scenariusz lekcji)
Zjawisko antysemityzmu w Polsce pod koniec XIX wieku na przykładzie noweli „Mendel Gdański” Marii Konopnickiej (scenariusz lekcji)

Scenariusz lekcji dotyczącej zagadnień zjawiska antysemityzmu w Polsce pod koniec XIX wieku na przyk...

Szkoły ponadgimnazjalne
Język polski
4316
2013-05-06
Zjawisko antysemityzmu w Polsce pod koniec XIX wieku na przykładzie noweli „Mendel Gdański” Marii Konopnickiej (zasoby multimedialne)
Zjawisko antysemityzmu w Polsce pod koniec XIX wieku na przykładzie noweli „Mendel Gdański” Marii Konopnickiej (zasoby multimedialne)

Zasoby multimedialne dla scenariusza lekcji dotyczącej zagadnień zjawiska antysemityzmu w Polsce pod...

Szkoły ponadgimnazjalne
Język polski
3287
2013-05-06
Analiza i interpretacja wiersza K. K. Baczyńskiego pt. „Deszcze”
Analiza i interpretacja wiersza K. K. Baczyńskiego pt. „Deszcze”

Analiza i interpretacja wiersza Krzysztofa Kamila Baczyńskiego pt. „Deszcze”.

Szkoły ponadgimnazjalne
Język polski
4452
2010-11-15
Analiza i interpretacja wiersza Ewy Lipskiej pt. „Egzamin”.
Analiza i interpretacja wiersza Ewy Lipskiej pt. „Egzamin”.

Analiza i interpretacja wiersza Ewy Lipskiej pt. „Egzamin”.

Szkoły ponadgimnazjalne
Język polski
9268
2010-11-15
Analiza i interpretacja wiersza Adama Mickiewicza pt. „Burza”
Analiza i interpretacja wiersza Adama Mickiewicza pt. „Burza”

Analiza i interpretacja wiersza Adama Mickiewicza pt. „Burza”.

Szkoły ponadgimnazjalne
Język polski
7049
2010-11-15
Przypowieść o synu marnotrawnym – sens przenośny
Przypowieść o synu marnotrawnym – sens przenośny

Ekran wskazuje na dydaktyczną funkcję przypowieści, prezentuje sensy przenośne „Przypowieści o synu ...

Szkoły ponadgimnazjalne
Język polski
6896
2010-11-15
W świecie sielanki
W świecie sielanki

Scenariusz lekcji języka polskiego, która podejmuje motyw sielanki w literaturze.

Szkoły ponadgimnazjalne
Język polski
1925
2010-11-15
Czy literatura może stać się inspiracją dla malarza, muzyka i rzeźbiarza?
Czy literatura może stać się inspiracją dla malarza, muzyka i rzeźbiarza?

Scenariusz lekcji powtórzeniowej. W trakcie zajęć uczniowie pracują wykorzystując wcześniej przygoto...

Szkoły ponadgimnazjalne
Język polski
2545
2010-11-15
Trudno jest opisać miłość. Jak z tym problemem radzili sobie autorzy w różnych epokach literackich?
Trudno jest opisać miłość. Jak z tym problemem radzili sobie autorzy w różnych epokach literackich?

Lekcja ma formę powtórzeniową. Temat miłości jest potraktowany przekrojowo. Uczniowie przypominają s...

Szkoły ponadgimnazjalne
Język polski
1739
2010-11-15
Brzydota jako kategoria estetyczna – współczesność
Brzydota jako kategoria estetyczna – współczesność

Przedstawiony scenariusz jest przykładem lekcji, na której wykorzystuje się zagadnienie korespondenc...

Szkoły ponadgimnazjalne
Język polski
2772
2010-11-15