A A A
Zaloguj Zarejestruj
Ta strona używa plików cookies. Pozostając na tej stronie, wyrażasz zgodę na korzystanie z plików cookies. Dowiedz się więcej.
 

379 zasobów

Katalog zasobów Szkoły ponadgimnazjalne Język polski Punkt podstawy programowej I.II.3.2

Podstawa programowa do przedmiotu:  Język polski

Zjawisko antysemityzmu w Polsce pod koniec XIX wieku na przykładzie noweli „Mendel Gdański” Marii Konopnickiej (scenariusz lekcji)
Zjawisko antysemityzmu w Polsce pod koniec XIX wieku na przykładzie noweli „Mendel Gdański” Marii Konopnickiej (scenariusz lekcji)

Scenariusz lekcji dotyczącej zagadnień zjawiska antysemityzmu w Polsce pod koniec XIX wieku na przyk...

Szkoły ponadgimnazjalne
Język polski
3873
2013-05-06
Zjawisko antysemityzmu w Polsce pod koniec XIX wieku na przykładzie noweli „Mendel Gdański” Marii Konopnickiej (zasoby multimedialne)
Zjawisko antysemityzmu w Polsce pod koniec XIX wieku na przykładzie noweli „Mendel Gdański” Marii Konopnickiej (zasoby multimedialne)

Zasoby multimedialne dla scenariusza lekcji dotyczącej zagadnień zjawiska antysemityzmu w Polsce pod...

Szkoły ponadgimnazjalne
Język polski
2940
2013-05-06
Analiza i interpretacja wiersza K. K. Baczyńskiego pt. „Deszcze”
Analiza i interpretacja wiersza K. K. Baczyńskiego pt. „Deszcze”

Analiza i interpretacja wiersza Krzysztofa Kamila Baczyńskiego pt. „Deszcze”.

Szkoły ponadgimnazjalne
Język polski
4117
2010-11-15
Analiza i interpretacja wiersza Ewy Lipskiej pt. „Egzamin”.
Analiza i interpretacja wiersza Ewy Lipskiej pt. „Egzamin”.

Analiza i interpretacja wiersza Ewy Lipskiej pt. „Egzamin”.

Szkoły ponadgimnazjalne
Język polski
8707
2010-11-15
Holandia i jej sztuka w XVII w.
Holandia i jej sztuka w XVII w.

Prezentacja poświęcona trzem malarzom z Holandii XVII w.: Frans Hals, Rembrandt, Vermeer.

Gimnazjum
Plastyka
Szkoły ponadgimnazjalne
Język polski, Wiedza o kulturze
3759
2010-11-15
Analiza i interpretacja wiersza Adama Mickiewicza pt. „Burza”
Analiza i interpretacja wiersza Adama Mickiewicza pt. „Burza”

Analiza i interpretacja wiersza Adama Mickiewicza pt. „Burza”.

Szkoły ponadgimnazjalne
Język polski
6591
2010-11-15
Przypowieść o synu marnotrawnym – sens przenośny
Przypowieść o synu marnotrawnym – sens przenośny

Ekran wskazuje na dydaktyczną funkcję przypowieści, prezentuje sensy przenośne „Przypowieści o synu ...

Szkoły ponadgimnazjalne
Język polski
6578
2010-11-15
W świecie sielanki
W świecie sielanki

Scenariusz lekcji języka polskiego, która podejmuje motyw sielanki w literaturze.

Szkoły ponadgimnazjalne
Język polski
1816
2010-11-15
Biblia w kulturze
Biblia w kulturze

Tablica omawiająca funkcje Biblii w kulturze.

Szkoły ponadgimnazjalne
Język polski
2661
2010-11-15
Zbrodnia Kaina
Zbrodnia Kaina

Pokaz slajdów przedstawiający biblijną historię Kaina i zbrodni popełnionej przez niego na Ablu....

Gimnazjum
Język polski
Szkoły ponadgimnazjalne
Język polski
3016
2010-11-15
Zbigniew Herbert – „U wrót doliny”. Analiza i interpretacja
Zbigniew Herbert – „U wrót doliny”. Analiza i interpretacja

Karta pracy. Analiza i interpretacja wiersza Zbigniewa Herberta pt. „U wrót doliny”.

Szkoły ponadgimnazjalne
Język polski
4694
2010-11-15
A wiosną - niechaj wiosnę, nie Polskę, zobaczę
A wiosną - niechaj wiosnę, nie Polskę, zobaczę

Scenariusz lekcji pierwszej z cyklu poświęconego Skamandrytom. Celem lekcji jest zapoznanie uczniów ...

Szkoły ponadgimnazjalne
Język polski
4334
2010-11-15