A A A
Zaloguj Zarejestruj
Ta strona używa plików cookies. Pozostając na tej stronie, wyrażasz zgodę na korzystanie z plików cookies. Dowiedz się więcej.
 

133 zasobów

Katalog zasobów Szkoły ponadgimnazjalne Język polski Punkt podstawy programowej I.II.2.1

Podstawa programowa do przedmiotu:  Język polski

Dramat Szekspirowski na przykładzie tragedii pt. „Romeo i Julia” (zasoby multimedialne)
Dramat Szekspirowski na przykładzie tragedii pt. „Romeo i Julia” (zasoby multimedialne)

Zasoby multimedialne dla scenariusza lekcji dotyczącej zagadnień rodzajów i cech dramatu oraz postac...

Szkoły ponadgimnazjalne
Język polski
7658
2013-05-06
Dramat Szekspirowski na przykładzie tragedii pt. „Romeo i Julia” (scenariusz lekcji)
Dramat Szekspirowski na przykładzie tragedii pt. „Romeo i Julia” (scenariusz lekcji)

Scenariusz lekcji dotyczącej zagadnień rodzajów i cech dramatu oraz postaci Williama Szekspira [spec...

Szkoły ponadgimnazjalne
Język polski
10329
2013-05-06
Analiza i interpretacja wiersza K. K. Baczyńskiego pt. „Deszcze”
Analiza i interpretacja wiersza K. K. Baczyńskiego pt. „Deszcze”

Analiza i interpretacja wiersza Krzysztofa Kamila Baczyńskiego pt. „Deszcze”.

Szkoły ponadgimnazjalne
Język polski
5421
2010-11-15
Analiza i interpretacja wiersza Ewy Lipskiej pt. „Egzamin”.
Analiza i interpretacja wiersza Ewy Lipskiej pt. „Egzamin”.

Analiza i interpretacja wiersza Ewy Lipskiej pt. „Egzamin”.

Szkoły ponadgimnazjalne
Język polski
10989
2010-11-15
Analiza i interpretacja wiersza Adama Mickiewicza pt. „Burza”
Analiza i interpretacja wiersza Adama Mickiewicza pt. „Burza”

Analiza i interpretacja wiersza Adama Mickiewicza pt. „Burza”.

Szkoły ponadgimnazjalne
Język polski
8632
2010-11-15
Miłość niejedno ma imię. Eufemizmy w języku potocznym
Miłość niejedno ma imię. Eufemizmy w języku potocznym

Scenariusz lekcji dotyczy istnienia eufemizmów w języku potocznym. Uczniowie szukają przyczyn ich po...

Gimnazjum
Język polski
Szkoły ponadgimnazjalne
Język polski
3571
2010-11-15
Cechy eposu na podstawie
Cechy eposu na podstawie "Pana Tadeusza" Adama Mickiewicza oraz "Iliady" Homera

Scenariusz lekcji z analizy porównawczej - wykorzystanie znajomości tekstów dwóch eposów.

Szkoły ponadgimnazjalne
Język polski
6962
2010-11-15
Zbigniew Herbert – „U wrót doliny”. Analiza i interpretacja
Zbigniew Herbert – „U wrót doliny”. Analiza i interpretacja

Karta pracy. Analiza i interpretacja wiersza Zbigniewa Herberta pt. „U wrót doliny”.

Szkoły ponadgimnazjalne
Język polski
6051
2010-11-15
Instrumentacja głoskowa
Instrumentacja głoskowa

Schemat przedstawiający instrumentacja głoskową.

Szkoły ponadgimnazjalne
Język polski
3014
2010-11-15
A wiosną - niechaj wiosnę, nie Polskę, zobaczę
A wiosną - niechaj wiosnę, nie Polskę, zobaczę

Scenariusz lekcji pierwszej z cyklu poświęconego Skamandrytom. Celem lekcji jest zapoznanie uczniów ...

Szkoły ponadgimnazjalne
Język polski
5791
2010-11-15
Opis i analiza dzieł sztuki: T. Kubiak
Opis i analiza dzieł sztuki: T. Kubiak "Pod pewnym obrazem Bruegla" i P. Bruegel Starszy "Kraina Lenistwa"

Karta pracy jest uzupełnieniem lekcji w pracowni komputerowej. W czasie 45 minut wykonuje kolejne za...

Gimnazjum
Język polski
Szkoły ponadgimnazjalne
Język polski
6225
2010-11-15
Analiza i interpretacja wiersza Jana Kochanowskiego pt. „Pieśń XX”
Analiza i interpretacja wiersza Jana Kochanowskiego pt. „Pieśń XX”

Analiza i interpretacja wiersza Jana Kochanowskiego pt. „Pieśń XX”.

Szkoły ponadgimnazjalne
Język polski
6475
2010-11-15