ZalogujZarejestruj

15 zasobów Szkoły ponadgimnazjalne Język obcy nowożytny Punkt podstawy programowej I.4.4 Wyniki wyszukiwania

Zawęź wyniki

Wyrażanie opinii: lubię, nie lubię, wolę, uwielbiam, nie cierpię
2329
2010-11-15
Wyrażanie opinii: lubię, nie lubię, wolę, uwielbiam, nie cierpię
Scenariusz lekcji języka francuskiego, która dotyczy czasowników służących do wyrażania opinii. Uczniowie poznają sposoby opisu swoich upodobań.
Szkoły ponadgimnazjalne
Język obcy nowożytny
Jedzenie. Nazwy produktów, owoców, warzyw. Rodzajniki cząstkowe
6037
2010-11-15
Jedzenie. Nazwy produktów, owoców, warzyw. Rodzajniki cząstkowe
Scenariusz lekcji języka francuskiego, która wprowadza nazewnictwo dotyczące jedzenia - na podstawie tekstu o zdrowym sposobie odżywiania się. Uczniowie poznają rodzajniki cząstkowe.
Szkoły ponadgimnazjalne
Język obcy nowożytny
Podróże typowe i nietypowe
3299
2010-11-15
Podróże typowe i nietypowe
Lekcja poszerza słownictwo z wielu dziedzin, takich jak: podróże, środki transportu, nazwy roślin, zwierząt, wyposażenie turystyczne, krajobrazy, pogoda.
Szkoły ponadgimnazjalne
Język obcy nowożytny
Mała księga sukcesów: rzecz, osoba, film, książka, zjawisko
2459
2010-11-15
Mała księga sukcesów: rzecz, osoba, film, książka, zjawisko
Lekcja wzbogaca słownictwo i wiedzę o kulturze. Uczniowie stopniują przymiotniki, ćwiczą opisywanie, przedstawianie, porównywanie. Pracują nad projektem.
Szkoły ponadgimnazjalne
Język obcy nowożytny
Co to znaczy być „trendy”? Lista osób, rzeczy, miejsc, zachowań modnych
2332
2010-11-15
Co to znaczy być „trendy”? Lista osób, rzeczy, miejsc, zachowań modnych
Scenariusz lekcji, która ma na celu poszerzenie słownictwa i wiedzy o kulturze.W trakcie lekcji uczniowie prowadzą dyskusję na temat różnych stylów życia w Polsce i za granicą. Zastanawiają się, jaki obraz samych siebie ma&n...
Szkoły ponadgimnazjalne
Język obcy nowożytny
Prasa. Prezentacja prasy polskiej i francuskiej
2675
2010-11-15
Prasa. Prezentacja prasy polskiej i francuskiej
Lekcja poszerza słownictwo związane z prasą. Uczniowie analizują zagadnienia poruszane w prasie, porównują prasę polską i francuską. Następnie sami piszą własne artykuły.
Szkoły ponadgimnazjalne
Język obcy nowożytny
Pieniądze. Na co je wydajemy?
3393
2010-11-15
Pieniądze. Na co je wydajemy?
Lekcja rozszerza słownictwo dotyczące pieniędzy. Uczniowie analizują instrukcję dotyczącą wypłacania pieniędzy z bankomatu. Zastanawiają się, jak negocjować? Jak złożyć reklamację?
Szkoły ponadgimnazjalne
Język obcy nowożytny
Planowanie weekendu. Czasowniki: aller i przyimek, faire i rodzajnik ściągnięty
2687
2010-11-15
Planowanie weekendu. Czasowniki: aller i przyimek, faire i rodzajnik ściągnięty
Lekcja dotyczy różnych form spędzania czasu. Uczniowie poznają wyrażenia z czasownikami aller, faire. Uczą się dopasowywania rzeczowników do czasowników z tej samej rodziny słów.
Szkoły ponadgimnazjalne
Język obcy nowożytny
What do we have in common?
2363
2010-11-15
What do we have in common?
Scenariusz lekcji języka angielskiego w liceum (poziom elementary), która pomaga w integracji grupy uczniów. Uczniowie wypowiadają się na temat własnych upodobań.
Szkoły ponadgimnazjalne
Język obcy nowożytny
Książka – mój przyjaciel
3460
2010-11-15
Książka – mój przyjaciel
Lekcja poświęcona jest tematyce związanej z książką, zarówno pod względem leksykalnym jak i kulturowym.
Szkoły ponadgimnazjalne
Język obcy nowożytny
In the countryside – ćwiczenia w czytaniu
3967
2010-11-15
In the countryside – ćwiczenia w czytaniu
Uczniowie ćwiczą sprawność mówienia o hobby uprawianym na świeżym powietrzu oraz doskonalą sprawność czytania ze zrozumieniem.
Gimnazjum
Język obcy nowożytny
Szkoły ponadgimnazjalne
Język obcy nowożytny
Llama trekking – ćwiczenia w czytaniu
2615
2010-11-15
Llama trekking – ćwiczenia w czytaniu
Uczniowie ćwiczą sprawności mówienia i czytania o pogodzie i podróżowaniu. Opisują pogodę i powtarzają kluczowe słowa z nią związane, ćwiczą czytanie ze zrozumieniem i ustne streszczanie tekstu.
Szkoły ponadgimnazjalne
Język obcy nowożytny
Szukaj poza portalem: