A A A
Zaloguj Zarejestruj
Ta strona używa plików cookies. Pozostając na tej stronie, wyrażasz zgodę na korzystanie z plików cookies. Dowiedz się więcej.
 

15 zasobów

Katalog zasobów Szkoły ponadgimnazjalne Język obcy nowożytny Punkt podstawy programowej I.4.4

Podstawa programowa do przedmiotu:  Język obcy nowożytny

Wyrażanie opinii: lubię, nie lubię, wolę, uwielbiam, nie cierpię
Wyrażanie opinii: lubię, nie lubię, wolę, uwielbiam, nie cierpię

Scenariusz lekcji języka francuskiego, która dotyczy czasowników służących do wyrażania opinii. Uczniowie poznają sposoby opisu swoich upodobań.

Szkoły ponadgimnazjalne
Język obcy nowożytny
2330
Jedzenie. Nazwy produktów, owoców, warzyw. Rodzajniki cząstkowe
Jedzenie. Nazwy produktów, owoców, warzyw. Rodzajniki cząstkowe

Scenariusz lekcji języka francuskiego, która wprowadza nazewnictwo dotyczące jedzenia - na podstawie tekstu o zdrowym sposobie odżywiania się. Uczniowie poznają rodzajniki cząstkowe.

Szkoły ponadgimnazjalne
Język obcy nowożytny
6038
Podróże typowe i nietypowe
Podróże typowe i nietypowe

Lekcja poszerza słownictwo z wielu dziedzin, takich jak: podróże, środki transportu, nazwy roślin, zwierząt, wyposażenie turystyczne, krajobrazy, pogoda.

Szkoły ponadgimnazjalne
Język obcy nowożytny
3302
Mała księga sukcesów: rzecz, osoba, film, książka, zjawisko
Mała księga sukcesów: rzecz, osoba, film, książka, zjawisko

Lekcja wzbogaca słownictwo i wiedzę o kulturze. Uczniowie stopniują przymiotniki, ćwiczą opisywanie, przedstawianie, porównywanie. Pracują nad projektem.

Szkoły ponadgimnazjalne
Język obcy nowożytny
2462
Co to znaczy być „trendy”? Lista osób, rzeczy, miejsc, zachowań modnych
Co to znaczy być „trendy”? Lista osób, rzeczy, miejsc, zachowań modnych

Scenariusz lekcji, która ma na celu poszerzenie słownictwa i wiedzy o kulturze.W trakcie lekcji uczniowie prowadzą dyskusję na temat różnych stylów życia w Polsce i za granicą. Zastanawiają się, jaki obraz samych siebie ma&n...

Szkoły ponadgimnazjalne
Język obcy nowożytny
2335
Prasa. Prezentacja prasy polskiej i francuskiej
Prasa. Prezentacja prasy polskiej i francuskiej

Lekcja poszerza słownictwo związane z prasą. Uczniowie analizują zagadnienia poruszane w prasie, porównują prasę polską i francuską. Następnie sami piszą własne artykuły.

Szkoły ponadgimnazjalne
Język obcy nowożytny
2676
Pieniądze. Na co je wydajemy?
Pieniądze. Na co je wydajemy?

Lekcja rozszerza słownictwo dotyczące pieniędzy. Uczniowie analizują instrukcję dotyczącą wypłacania pieniędzy z bankomatu. Zastanawiają się, jak negocjować? Jak złożyć reklamację?

Szkoły ponadgimnazjalne
Język obcy nowożytny
3394
Planowanie weekendu. Czasowniki: aller i przyimek, faire i rodzajnik ściągnięty
Planowanie weekendu. Czasowniki: aller i przyimek, faire i rodzajnik ściągnięty

Lekcja dotyczy różnych form spędzania czasu. Uczniowie poznają wyrażenia z czasownikami aller, faire. Uczą się dopasowywania rzeczowników do czasowników z tej samej rodziny słów.

Szkoły ponadgimnazjalne
Język obcy nowożytny
2688
What do we have in common?
What do we have in common?

Scenariusz lekcji języka angielskiego w liceum (poziom elementary), która pomaga w integracji grupy uczniów. Uczniowie wypowiadają się na temat własnych upodobań.

Szkoły ponadgimnazjalne
Język obcy nowożytny
2363
Książka – mój przyjaciel
Książka – mój przyjaciel

Lekcja poświęcona jest tematyce związanej z książką, zarówno pod względem leksykalnym jak i kulturowym.

Szkoły ponadgimnazjalne
Język obcy nowożytny
3462
In the countryside – ćwiczenia w czytaniu
In the countryside – ćwiczenia w czytaniu

Uczniowie ćwiczą sprawność mówienia o hobby uprawianym na świeżym powietrzu oraz doskonalą sprawność czytania ze zrozumieniem.

Gimnazjum
Język obcy nowożytny
Szkoła podstawowa kl. 4-8
Język obcy nowożytny
Szkoły ponadgimnazjalne
Język obcy nowożytny
3969
Llama trekking – ćwiczenia w czytaniu
Llama trekking – ćwiczenia w czytaniu

Uczniowie ćwiczą sprawności mówienia i czytania o pogodzie i podróżowaniu. Opisują pogodę i powtarzają kluczowe słowa z nią związane, ćwiczą czytanie ze zrozumieniem i ustne streszczanie tekstu.

Szkoły ponadgimnazjalne
Język obcy nowożytny
2616