A A A
Zaloguj Zarejestruj
Ta strona używa plików cookies. Pozostając na tej stronie, wyrażasz zgodę na korzystanie z plików cookies. Dowiedz się więcej.
 

139 zasobów

Katalog zasobów Szkoły ponadgimnazjalne Język obcy nowożytny Punkt podstawy programowej II.4.1

Podstawa programowa do przedmiotu:  Język obcy nowożytny

Dzień z życia sławnej osoby - czasowniki zwrotne w języku francuskim
Dzień z życia sławnej osoby - czasowniki zwrotne w języku francuskim

Scenariusz lekcji języka francuskiego dotyczącej używania czasowników zwrotnych. Doskonalone są umie...

Szkoły ponadgimnazjalne
Język obcy nowożytny
2163
2010-11-15
Narodowości i zawody. Wprowadzenie pytań: qui est-ce?, qu’est-ce que c’est?
Narodowości i zawody. Wprowadzenie pytań: qui est-ce?, qu’est-ce que c’est?

Lekcja dotyczy sposobu prezentacji zawodu, narodowości. Wprowadzone zostają pytania: „kto to jest” –...

Szkoły ponadgimnazjalne
Język obcy nowożytny
1507
2010-11-15
Wizje przyszłości. Czas przyszły futur simple
Wizje przyszłości. Czas przyszły futur simple

Scenariusz lekcji języka francuskiego, która dotyczy czasu przyszłego futur simple. Uczniowie powtar...

Szkoły ponadgimnazjalne
Język obcy nowożytny
2498
2010-11-15
Piosenka Lindy Lemay – „Les maudits français”. Francuz-Polak: stereotypy
Piosenka Lindy Lemay – „Les maudits français”. Francuz-Polak: stereotypy

Lekcja przedstawia stereotypy dotyczące Francuzów. Uczniowie zastanawiają się, jakie mają szczególne...

Szkoły ponadgimnazjalne
Język obcy nowożytny
2031
2010-11-15
Kolory i ich symbolika
Kolory i ich symbolika

Lekcja wprowadza nazwy kolorów. Poszerza wiedzę o kulturze (kolory obecne w kulturze we Francji). Uc...

Szkoły ponadgimnazjalne
Język obcy nowożytny
1261
2010-11-15
Lekcja video. Reportaż La cité des enfants
Lekcja video. Reportaż La cité des enfants

Na lekcji wykorzystano nagrania video. Uczniowie poszerzają słownictwo, ćwiczą umiejętność słuchania...

Szkoły ponadgimnazjalne
Język obcy nowożytny
1543
2010-11-15
Rozmowa telefoniczna. Wyrażanie uczuć
Rozmowa telefoniczna. Wyrażanie uczuć

Lekcja dotyczy komunikacji telefonicznej. Uczniowie prowadzą dialog, wyrażają uczucia, przekazują in...

Szkoły ponadgimnazjalne
Język obcy nowożytny
2726
2010-11-15
Mała księga sukcesów: rzecz, osoba, film, książka, zjawisko
Mała księga sukcesów: rzecz, osoba, film, książka, zjawisko

Lekcja wzbogaca słownictwo i wiedzę o kulturze. Uczniowie stopniują przymiotniki, ćwiczą opisywanie,...

Szkoły ponadgimnazjalne
Język obcy nowożytny
1597
2010-11-15
Co to znaczy być „trendy”? Lista osób, rzeczy, miejsc, zachowań modnych
Co to znaczy być „trendy”? Lista osób, rzeczy, miejsc, zachowań modnych

Scenariusz lekcji, która ma na celu poszerzenie słownictwa i wiedzy o kulturze.W trakcie lekcji uczn...

Szkoły ponadgimnazjalne
Język obcy nowożytny
1613
2010-11-15
Prasa. Prezentacja prasy polskiej i francuskiej
Prasa. Prezentacja prasy polskiej i francuskiej

Lekcja poszerza słownictwo związane z prasą. Uczniowie analizują zagadnienia poruszane w prasie, por...

Szkoły ponadgimnazjalne
Język obcy nowożytny
1768
2010-11-15
Future Continuous – budowa i zastosowanie
Future Continuous – budowa i zastosowanie

Scenariusz lekcji, której celem jest poznanie zastosowania i budowy czasu Future Continuous.

Gimnazjum
Język obcy nowożytny
Szkoły ponadgimnazjalne
Język obcy nowożytny
1891
2010-11-15
Odmiana czasownika „lire” w czasie teraźniejszym i przeszłym złożonym
Odmiana czasownika „lire” w czasie teraźniejszym i przeszłym złożonym

Dzięki publikacji uczniowie będą mogli mieć swobodny dostęp do odmiany czasownika w czasach podstawo...

Gimnazjum
Język obcy nowożytny
Szkoły ponadgimnazjalne
Język obcy nowożytny
3135
2010-11-15