A A A
Zaloguj Zarejestruj
Ta strona używa plików cookies. Pozostając na tej stronie, wyrażasz zgodę na korzystanie z plików cookies. Dowiedz się więcej.
 

28 zasobów

Katalog zasobów Szkoły ponadgimnazjalne Język obcy nowożytny Punkt podstawy programowej I.1.1

Podstawa programowa do przedmiotu:  Język obcy nowożytny

What is art for you? (scenariusz lekcji)
What is art for you? (scenariusz lekcji)

Scenariusz lekcji dotyczącej sztuki [specyficzne potrzeby edukacyjne].

Szkoły ponadgimnazjalne
Język obcy nowożytny
3564
2013-05-06
What is art for you? (zasoby multimedialne)
What is art for you? (zasoby multimedialne)

Zasoby multimedialne dla scenariusza lekcji dotyczącej sztuki [specyficzne potrzeby edukacyjne].

Szkoły ponadgimnazjalne
Język obcy nowożytny
3755
2013-05-06
Piosenka Lindy Lemay – „Les maudits français”. Francuz-Polak: stereotypy
Piosenka Lindy Lemay – „Les maudits français”. Francuz-Polak: stereotypy

Lekcja przedstawia stereotypy dotyczące Francuzów. Uczniowie zastanawiają się, jakie mają szczególne...

Szkoły ponadgimnazjalne
Język obcy nowożytny
2087
2010-11-15
Wyrażanie opinii: lubię, nie lubię, wolę, uwielbiam, nie cierpię
Wyrażanie opinii: lubię, nie lubię, wolę, uwielbiam, nie cierpię

Scenariusz lekcji języka francuskiego, która dotyczy czasowników służących do wyrażania opinii. Uczn...

Szkoły ponadgimnazjalne
Język obcy nowożytny
1689
2010-11-15
Rozmowa telefoniczna. Wyrażanie uczuć
Rozmowa telefoniczna. Wyrażanie uczuć

Lekcja dotyczy komunikacji telefonicznej. Uczniowie prowadzą dialog, wyrażają uczucia, przekazują in...

Szkoły ponadgimnazjalne
Język obcy nowożytny
2827
2010-11-15
Imiona, zawody
Imiona, zawody

Lekcja dotyczy autoprezentacji (imiona, zawody) i integracji – z naciskiem na mówienie. Uczniowie, w...

Szkoły ponadgimnazjalne
Język obcy nowożytny
1930
2010-11-15
Mała księga sukcesów: rzecz, osoba, film, książka, zjawisko
Mała księga sukcesów: rzecz, osoba, film, książka, zjawisko

Lekcja wzbogaca słownictwo i wiedzę o kulturze. Uczniowie stopniują przymiotniki, ćwiczą opisywanie,...

Szkoły ponadgimnazjalne
Język obcy nowożytny
1656
2010-11-15
Co to znaczy być „trendy”? Lista osób, rzeczy, miejsc, zachowań modnych
Co to znaczy być „trendy”? Lista osób, rzeczy, miejsc, zachowań modnych

Scenariusz lekcji, która ma na celu poszerzenie słownictwa i wiedzy o kulturze.W trakcie lekcji uczn...

Szkoły ponadgimnazjalne
Język obcy nowożytny
1669
2010-11-15
Spotkania – przypadek czy przeznaczenie? Zaimki względne proste
Spotkania – przypadek czy przeznaczenie? Zaimki względne proste

Lekcja poszerza słownictwo poprzez rozmowę na temat przypadkowości spotkań. Wprowadza także zaimki w...

Szkoły ponadgimnazjalne
Język obcy nowożytny
1579
2010-11-15
Jak napisać curriculum vitae po francusku? Czasy przeszłe: passé composé i imparfait
Jak napisać curriculum vitae po francusku? Czasy przeszłe: passé composé i imparfait

Lekcja dotyczy pisania CV w języku francuskim. Uczniowie poznają odpowiednie nazewnictwo, zasady, te...

Szkoły ponadgimnazjalne
Język obcy nowożytny
3154
2010-11-15
What do we have in common?
What do we have in common?

Scenariusz lekcji języka angielskiego w liceum (poziom elementary), która pomaga w integracji grupy ...

Szkoły ponadgimnazjalne
Język obcy nowożytny
1639
2010-11-15
Articles
Articles

Materiał zawiera informacje o articles oraz zadania wraz z odpowiedziami i wyjaśnieniami.

Szkoła podstawowa kl. 4-6
Język obcy nowożytny
Gimnazjum
Język obcy nowożytny
Szkoły ponadgimnazjalne
Język obcy nowożytny
3081
2010-11-15