A A A
Ta strona używa plików cookies. Pozostając na tej stronie, wyrażasz zgodę na korzystanie z plików cookies. Dowiedz się więcej.
 

59 zasobów

Katalog zasobów Szkoły ponadgimnazjalne Informatyka Punkt podstawy programowej II.5.22

Podstawa programowa do przedmiotu:  Informatyka

Aplikacje konsolowe - scenariusz lekcji
Aplikacje konsolowe - scenariusz lekcji

Scenariusz lekcji wprowadzającej do programowania strukturalnego oraz prezentującej programowanie aplikacji konsolowych.

Szkoły ponadgimnazjalne
Informatyka
2839
Dodanie skrótów do aplikacji w programie instalacyjnym
Dodanie skrótów do aplikacji w programie instalacyjnym

Animacja pokazuje, jak modyfikować projekt programu instalacyjnego aplikacji.

Szkoły ponadgimnazjalne
Informatyka
1794
Tworzenie projektu aplikacji konsolowej
Tworzenie projektu aplikacji konsolowej

Animacja pokazuje, jak utworzyć projekt aplikacji konsolowej i sprawdzić w oknie Solution Explorer, jaki plik został utworzony

Szkoły ponadgimnazjalne
Informatyka
1783
Właściwości kontrolek w oknie Propertis
Właściwości kontrolek w oknie Propertis

Animacja pokazuje funkcje elementów wchodzących w skład okna Propertis, a także możliwości zmiany właściwości kontrolek w oknie.

Szkoły ponadgimnazjalne
Informatyka
1800
Dodawanie kontrolek do formularza
Dodawanie kontrolek do formularza

Animacja prezentuje trzy sposoby dodawania kontrolki Label do formularza.

Szkoły ponadgimnazjalne
Informatyka
2020
Rodzaje kontrolek
Rodzaje kontrolek

Animacja pokazuje podstawowe rodzaje kontrolek i ich wykorzystanie.

Szkoły ponadgimnazjalne
Informatyka
1740
Właściwości okien środowiska
Właściwości okien środowiska

Animacja pokazuje, jak zmieniają się właściwości okien środowiska: dokowanie, ukrywanie, zakładki.

Szkoły ponadgimnazjalne
Informatyka
1829
Procedura a funkcja
Procedura a funkcja

Ilustracja prezentuje deklarację procedur typu Sub i typu Function.

Szkoły ponadgimnazjalne
Informatyka
2041
Tworzenie nowego projektu aplikacji konsolowej
Tworzenie nowego projektu aplikacji konsolowej

Symulacja polega na wybraniu odpowiednich poleceń w celu utworzenia nowego projektu aplikacji konsolowej, i sprawdzeniu w oknie Solution Explorer, jakie pliki powstały.

Szkoły ponadgimnazjalne
Informatyka
1667
Modyfikatory zasięgu procedur
Modyfikatory zasięgu procedur

Modyfikatory zasięgu procedur.

Szkoły ponadgimnazjalne
Informatyka
2183
Tworzenie nowej klasy
Tworzenie nowej klasy

Symulacja polega na wybraniu odpowiednich poleceń w celu utworzenia nowej klasy i sprawdzeniu, czy utworzona klasa prezentowana jest w oknie Solution Explorer.

Szkoły ponadgimnazjalne
Informatyka
1628
Rodzaje kontrolek i ich obsługa w programach
Rodzaje kontrolek i ich obsługa w programach

Karta pracy z informatyki przedstawiający wykorzystanie kontrolek przy tworzeniu interfejsu aplikacji.

Szkoły ponadgimnazjalne
Informatyka
2370