A A A
Ta strona używa plików cookies. Pozostając na tej stronie, wyrażasz zgodę na korzystanie z plików cookies. Dowiedz się więcej.
 

96 zasobów

Katalog zasobów Szkoły ponadgimnazjalne Informatyka Punkt podstawy programowej I.5.4

Podstawa programowa do przedmiotu:  Informatyka

Lazarus według SWOIch
Lazarus według SWOIch

"Lazarus według SWOIch” to materiał pomocniczy do realizacji zajęć informatyczno-technicznych przygotowany na potrzeby projektu "Strategia Wolnych i Otwartych Implementacji jako innowacyjny model zainteresowania kierunkami informatyczno-te...

Szkoły ponadgimnazjalne
Informatyka
3614
Mechatronika według SWOIch
Mechatronika według SWOIch

„Mechatronika według SWOIch” to materiał pomocniczy do realizacji zajęć informatyczno-technicznych przygotowany na potrzeby projektu „Strategia Wolnych i Otwartych Implementacji jako innowacyjny model zainteresowania kierunkami informaty...

Szkoły ponadgimnazjalne
Informatyka
3147
Tworzenie programu instalacyjnego
Tworzenie programu instalacyjnego

Lekcja prezentuje projekt programu instalacyjnego wykonany w VB.Net.

Szkoły ponadgimnazjalne
Informatyka
1704
Aplikacje konsolowe - scenariusz lekcji
Aplikacje konsolowe - scenariusz lekcji

Scenariusz lekcji wprowadzającej do programowania strukturalnego oraz prezentującej programowanie aplikacji konsolowych.

Szkoły ponadgimnazjalne
Informatyka
2839
Środowisko pracy z językiem Logo
Środowisko pracy z językiem Logo

Prezentacja dotyczy pracy w środowisku Logo. Polecenia w Logo. Procedury i zmienne.

Gimnazjum
Informatyka
Szkoły ponadgimnazjalne
Informatyka
3474
Rysowanie przy pomocy żółwia
Rysowanie przy pomocy żółwia

Graficzne przedstawienie problemu algorytmicznego rysowania kwadratu. Konstruowanie algorytmów przy pomocy programu komputerowego ELI. Rysowanie przy pomocy żółwia. Logo - język programowania.

Gimnazjum
Informatyka
Szkoły ponadgimnazjalne
Informatyka
6285
Tworzenie paska stanu
Tworzenie paska stanu

Animacja prezentuje sposób organizacji paska stanu

Szkoły ponadgimnazjalne
Informatyka
1951
Dodanie skrótów do aplikacji w programie instalacyjnym
Dodanie skrótów do aplikacji w programie instalacyjnym

Animacja pokazuje, jak modyfikować projekt programu instalacyjnego aplikacji.

Szkoły ponadgimnazjalne
Informatyka
1794
Tworzenie projektu aplikacji konsolowej
Tworzenie projektu aplikacji konsolowej

Animacja pokazuje, jak utworzyć projekt aplikacji konsolowej i sprawdzić w oknie Solution Explorer, jaki plik został utworzony

Szkoły ponadgimnazjalne
Informatyka
1783
Tworzenie paska narzędziowego
Tworzenie paska narzędziowego

Animacja prezentuje sposób organizacji paska narzędziowego

Szkoły ponadgimnazjalne
Informatyka
1494
Właściwości kontrolek w oknie Propertis
Właściwości kontrolek w oknie Propertis

Animacja pokazuje funkcje elementów wchodzących w skład okna Propertis, a także możliwości zmiany właściwości kontrolek w oknie.

Szkoły ponadgimnazjalne
Informatyka
1800
Dodawanie kontrolek do formularza
Dodawanie kontrolek do formularza

Animacja prezentuje trzy sposoby dodawania kontrolki Label do formularza.

Szkoły ponadgimnazjalne
Informatyka
2020