A A A
Zaloguj Zarejestruj
Ta strona używa plików cookies. Pozostając na tej stronie, wyrażasz zgodę na korzystanie z plików cookies. Dowiedz się więcej.
 

862 zasobów

Katalog zasobów Szkoła podstawowa kl. 4-6 Zajęcia komputerowe

Podstawa programowa do przedmiotu:  Zajęcia komputerowe

Jak pomagać uczniom rozwijać uzdolnienia informatyczne?
Jak pomagać uczniom rozwijać uzdolnienia informatyczne?

Publikacja składa się z trzech rozdziałów dotyczących poszczególnych etapów edukacji dziecka uzdolnionego informatycznie, ostatni rozdział jest przeznaczony dla rodziców. W każdej części znajduje się : arkusz diagnostyczny, dwa...

Gimnazjum
Informatyka
Edukacja wczesnoszkolna
Zajęcia komputerowe
Szkoła podstawowa kl. 4-6
Zajęcia komputerowe
Wychowanie przedszkolne
Wychowanie przedszkolne
Szkoły ponadgimnazjalne
Informatyka
14933
Wyobraź sobie, że jesteś…
Wyobraź sobie, że jesteś…

Karta pracy pozwalająca na rozwijanie umiejętności organizowania swoich działań, a także mająca na celu uświadomienie, że gospodarowanie sobą w czasie zależy od tego, kim jesteśmy i w jakich okolicznościach działamy. Karta ma trzy wersje o tym samym pozio...

Edukacja wczesnoszkolna
Edukacja informatyczna
Szkoła podstawowa kl. 4-8
Etyka
Szkoła podstawowa kl. 4-8
Historia
Szkoła podstawowa kl. 4-8
Informatyka
Szkoła podstawowa kl. 4-8
Przyroda
Szkoła podstawowa kl. 4-8
Technika
Szkoła podstawowa kl. 4-6
Etyka
Szkoła podstawowa kl. 4-6
Historia i społeczeństwo
Szkoła podstawowa kl. 4-6
Zajęcia komputerowe
Szkoła podstawowa kl. 4-6
Przyroda
7758
Za dawnych czasów
Za dawnych czasów

Ćwiczenie interaktywne poruszające zagadnienie zarządzania własnym czasem.

Edukacja wczesnoszkolna
Edukacja informatyczna
Szkoła podstawowa kl. 4-8
Etyka
Szkoła podstawowa kl. 4-8
Historia
Szkoła podstawowa kl. 4-8
Informatyka
Szkoła podstawowa kl. 4-8
Przyroda
Szkoła podstawowa kl. 4-8
Technika
Szkoła podstawowa kl. 4-6
Etyka
Szkoła podstawowa kl. 4-6
Historia i społeczeństwo
Szkoła podstawowa kl. 4-6
Zajęcia komputerowe
Szkoła podstawowa kl. 4-6
Przyroda
8112
Ja i czas (część II)
Ja i czas (część II)

Scenariusz zajęć stanowiących II część rozważań na na temat czasu jako szczególnego dobra oraz zarządzania sobą w czasie. Uczniowie pogłębiają wiedzę na temat planowania podejmowanych przez siebie działań, uczą się określać priorytety czynności met...

Edukacja wczesnoszkolna
Edukacja informatyczna
Szkoła podstawowa kl. 4-8
Etyka
Szkoła podstawowa kl. 4-8
Historia
Szkoła podstawowa kl. 4-8
Informatyka
Szkoła podstawowa kl. 4-8
Przyroda
Szkoła podstawowa kl. 4-8
Technika
Szkoła podstawowa kl. 4-6
Etyka
Szkoła podstawowa kl. 4-6
Historia i społeczeństwo
Szkoła podstawowa kl. 4-6
Zajęcia komputerowe
Szkoła podstawowa kl. 4-6
Przyroda
7031
Planujemy dzień
Planujemy dzień

Karta pracy umożliwiająca trening planowania czynności według priorytetów metodą „macierzy Eisenhowera”. Karta  ma trzy wersje o tym samym poziomie trudności.

Edukacja wczesnoszkolna
Edukacja informatyczna
Szkoła podstawowa kl. 4-8
Etyka
Szkoła podstawowa kl. 4-8
Historia
Szkoła podstawowa kl. 4-8
Informatyka
Szkoła podstawowa kl. 4-8
Przyroda
Szkoła podstawowa kl. 4-8
Technika
Szkoła podstawowa kl. 4-6
Etyka
Szkoła podstawowa kl. 4-6
Historia i społeczeństwo
Szkoła podstawowa kl. 4-6
Zajęcia komputerowe
Szkoła podstawowa kl. 4-6
Przyroda
8035
Straszne bitwy
Straszne bitwy

Ćwiczenie interaktywne utrwalające wiadomości dotyczące ważnych bitew historycznych oraz nawiązujące do zagadnienia radzenia sobie ze stresem.

Edukacja wczesnoszkolna
Edukacja informatyczna
Szkoła podstawowa kl. 4-8
Etyka
Szkoła podstawowa kl. 4-8
Historia
Szkoła podstawowa kl. 4-8
Technika
Szkoła podstawowa kl. 4-6
Etyka
Szkoła podstawowa kl. 4-6
Historia i społeczeństwo
Szkoła podstawowa kl. 4-6
Zajęcia komputerowe
5948
Czy historia należy do królów?
Czy historia należy do królów?

Scenariusz zajęć będący trzecią częścią większego cyklu. Tematy pozostałych scenariuszy to: „Być jak Jan Sobieski…” oraz „Czy Jan Sobieski był inteligentny?”. Podobnie jak pozostałe części cyklu, porusza zagadnienie intelige...

Edukacja wczesnoszkolna
Edukacja informatyczna
Szkoła podstawowa kl. 4-8
Etyka
Szkoła podstawowa kl. 4-8
Historia
Szkoła podstawowa kl. 4-8
Technika
Szkoła podstawowa kl. 4-6
Etyka
Szkoła podstawowa kl. 4-6
Historia i społeczeństwo
Szkoła podstawowa kl. 4-6
Zajęcia komputerowe
5863
Najważniejsza bitwa
Najważniejsza bitwa

Karta pracy pozwalająca na opisanie przez uczniów największego w swoim życiu wyzwania, któremu pomimo wielu przeszkód stawili czoło i odnieśli zwycięstwo.

Edukacja wczesnoszkolna
Edukacja informatyczna
Szkoła podstawowa kl. 4-8
Etyka
Szkoła podstawowa kl. 4-8
Historia
Szkoła podstawowa kl. 4-8
Technika
Szkoła podstawowa kl. 4-6
Etyka
Szkoła podstawowa kl. 4-6
Historia i społeczeństwo
Szkoła podstawowa kl. 4-6
Zajęcia komputerowe
5139
Inteligencja wieloraka według  Howarda Gardnera
Inteligencja wieloraka według Howarda Gardnera

Plansza informacyjna prezentująca klasyfikację typów inteligencji według Howarda Gardnera, przeznaczona do wyświetlenia na tablicy interaktywnej lub za pomocą projektora multimedialnego.

Edukacja wczesnoszkolna
Edukacja informatyczna
Szkoła podstawowa kl. 4-8
Etyka
Szkoła podstawowa kl. 4-8
Historia
Szkoła podstawowa kl. 4-8
Technika
Szkoła podstawowa kl. 4-6
Etyka
Szkoła podstawowa kl. 4-6
Historia i społeczeństwo
Szkoła podstawowa kl. 4-6
Zajęcia komputerowe
5941
Moje rodzaje inteligencji
Moje rodzaje inteligencji

Karta pracy umożliwiająca uczniom zdiagnozowanie przejawianych przez nich rodzajów inteligencji.

Edukacja wczesnoszkolna
Edukacja informatyczna
Szkoła podstawowa kl. 4-8
Etyka
Szkoła podstawowa kl. 4-8
Historia
Szkoła podstawowa kl. 4-8
Technika
Szkoła podstawowa kl. 4-6
Etyka
Szkoła podstawowa kl. 4-6
Historia i społeczeństwo
Szkoła podstawowa kl. 4-6
Zajęcia komputerowe
5198
Kursor - wykłady o bezpieczeństwie w sieci
Kursor - wykłady o bezpieczeństwie w sieci

Siedem prezentacji-wykładów: „Prywatność”, „Nowe trendy”, „Niebezpieczne kontakty”, „Cyberprzemoc”, „Netykieta” , „Security” i „Szkodliwe treści” to  materiały...

Gimnazjum
Informatyka
Edukacja wczesnoszkolna
Edukacja informatyczna
Szkoła podstawowa kl. 4-8
Informatyka
Edukacja wczesnoszkolna
Zajęcia komputerowe
Szkoła podstawowa kl. 4-6
Zajęcia komputerowe
Wychowanie przedszkolne
Wychowanie przedszkolne
30925
Krasnoludki 2.0
Krasnoludki 2.0

Krasnoludki 2.0 to zestaw filmów animowanych, przygotowanych w ramach projektu KURSOR. Animacje w lekki i dowcipny sposób pokazują wybrane zagrożenia, z jakimi mogą się zetknąć wszyscy korzystający z nowoczesnych technologii. Filmy &bdquo...

Szkoła podstawowa kl. 4-8
Informatyka
Edukacja wczesnoszkolna
Zajęcia komputerowe
Szkoła podstawowa kl. 4-6
Zajęcia komputerowe
Wychowanie przedszkolne
Wychowanie przedszkolne
17955