A A A
Zaloguj Zarejestruj
Ta strona używa plików cookies. Pozostając na tej stronie, wyrażasz zgodę na korzystanie z plików cookies. Dowiedz się więcej.
 

9 zasobów

Katalog zasobów Gimnazjum Język polski Punkt podstawy programowej III.1.3

Podstawa programowa do przedmiotu:  Język polski

W poszukiwaniu
W poszukiwaniu "formy pojemnej" - Czesław Miłosz "Moja wierna mowo"

Karta pracy pomocna w kształceniu u uczniów gimnazjum umiejętności czytania ze zrozumieniem, poszuki...

Gimnazjum
Język polski
5156
2010-11-15
Epistolografia, czyli o sztuce pisania listów
Epistolografia, czyli o sztuce pisania listów

Scenariusz lekcji, która umożliwia poznanie listu nie tylko jako formy wypowiedzi, ale także jako ut...

Gimnazjum
Język polski
2227
2010-11-15
Rozprawiamy się z rozprawką.
Rozprawiamy się z rozprawką.

Uczniowie uczą się pisać rozprawki, poznają cechy tego gatunku i robią ćwiczenia słownikowe.

Gimnazjum
Język polski
3108
2010-11-15
Sto pytań do..., czyli o wywiadzie słów kilka
Sto pytań do..., czyli o wywiadzie słów kilka

Wprowadzenie formy wywiadu na podstawie utworu Szekspira "Romeo i Julia".

Gimnazjum
Język polski
3689
2010-11-15
Rozprawiamy nad postępowaniem „Świętoszka” – rozprawka
Rozprawiamy nad postępowaniem „Świętoszka” – rozprawka

Scenariusz dotyczy zajęć związanych z lekturą „Świętoszka” Moliera. Na lekcji uczeń poznaje specyfic...

Gimnazjum
Język polski
7579
2010-11-15
Jak i po co notować?
Jak i po co notować?

Scenariusz dotyczy zajęć z języka polskiego. Nauczyciel podaje ogólne informacje o notatkach, ich po...

Gimnazjum
Język polski
2611
2010-11-15
Ku innym światom - etap 2
Ku innym światom - etap 2

Konkurs bada sprawność językową (frazeologia), czytanie ze zrozumieniem oraz umiejętność analizy i i...

Gimnazjum
Język polski
3527
2010-11-15
Charakterystyka porównawcza
Charakterystyka porównawcza

Tablica charakteryzująca formę wypowiedzi – charakterystykę porównawczą.

Gimnazjum
Język polski
4047
2010-11-15
Jak redagować rozprawkę?
Jak redagować rozprawkę?

Scenariusz lekcji języka polskiego wprowadzającej formę wypowiedzi pisemnej – rozprawkę.

Gimnazjum
Język polski
8399
2010-11-15