A A A
Zaloguj Zarejestruj
Ta strona używa plików cookies. Pozostając na tej stronie, wyrażasz zgodę na korzystanie z plików cookies. Dowiedz się więcej.
 

21 zasobów

Katalog zasobów Gimnazjum Język polski Punkt podstawy programowej I.1.10

Podstawa programowa do przedmiotu:  Język polski

Broszura „1989. Koniec systemu“ (reedycja)
Broszura „1989. Koniec systemu“ (reedycja)

Broszura „1989. Koniec systemu“ w niezwykle przystępny i atrakcyjny sposób opowiada o przemianach us...

Szkoła podstawowa kl. 4-6
Etyka, Historia i społeczeństwo, Język polski
Gimnazjum
Etyka, Język polski, Wiedza o społeczeństwie
Szkoły ponadgimnazjalne
Historia i społeczeństwo (przedmiot uzupełniający), Historia, Język polski, Wiedza o społeczeństwie
46087
2014-06-16
"Credo polityka"

Spotkanie z premierem Tadeuszem Mazowieckim zorganizowane przez redakcję kwartalnika Kontakt i Klub ...

Gimnazjum
Język polski, Wiedza o społeczeństwie
Szkoły ponadgimnazjalne
Historia i społeczeństwo (przedmiot uzupełniający), Historia, Język polski, Wiedza o społeczeństwie
21563
2014-05-21
Okrągły Stół, czyli polski Rubikon. Wywiad z dr Pauliną Codogni
Okrągły Stół, czyli polski Rubikon. Wywiad z dr Pauliną Codogni

Wywiad z dr Pauliną Codogni, autorką książki "Okrągły Stół, czyli polski Rubikon" przeprowadzony prz...

Gimnazjum
Język polski, Wiedza o społeczeństwie
Szkoły ponadgimnazjalne
Historia i społeczeństwo (przedmiot uzupełniający), Historia, Język polski, Wiedza o społeczeństwie
24125
2014-05-12
O Jacku Kuroniu w 80. rocznicę Jego urodzin
O Jacku Kuroniu w 80. rocznicę Jego urodzin

Jakie znaczenia ma dziś dla nas postać Jacka Kuronia? Jak zachował się w pamięci tych, którzy go zna...

Gimnazjum
Język polski, Wiedza o społeczeństwie
Szkoły ponadgimnazjalne
Historia i społeczeństwo (przedmiot uzupełniający), Historia, Język polski, Wiedza o społeczeństwie
19876
2014-05-12
Okrągły Stół – początek drogi do wolności
Okrągły Stół – początek drogi do wolności

Strona zawierająca kompendium informacji nt. „Okrągłego Stołu” – m.in. (także do pobrania) stenogram...

Edukacja wczesnoszkolna
Edukacja społeczna
Szkoła podstawowa kl. 4-6
Etyka, Historia i społeczeństwo, Język polski
Gimnazjum
Etyka, Język polski, Wiedza o społeczeństwie
Szkoły ponadgimnazjalne
Historia i społeczeństwo (przedmiot uzupełniający), Historia, Język polski, Wiedza o społeczeństwie
56939
2014-05-09
Razem89 - platforma internetowa poświęcona w całości 25 rocznicy przemian demokratycznych w Polsce.
Razem89 - platforma internetowa poświęcona w całości 25 rocznicy przemian demokratycznych w Polsce.

Na stronie www.razem89.pl znajdują się liczne materiały edukacyjne, m.in.: Kalendarium 1988-1989, ar...

Edukacja wczesnoszkolna
Edukacja społeczna
Szkoła podstawowa kl. 4-6
Etyka, Historia i społeczeństwo, Język polski
Gimnazjum
Etyka, Język polski, Wiedza o społeczeństwie
Szkoły ponadgimnazjalne
Historia i społeczeństwo (przedmiot uzupełniający), Historia, Język polski, Wiedza o społeczeństwie
44464
2014-05-09
BAJTEL - Pismo młodzieży solidarnej
BAJTEL - Pismo młodzieży solidarnej

Strona zawiera kompendium informacji nt. pisma młodzieży solidarnej „BAJTEL”, wydawanego w latach 19...

Szkoła podstawowa kl. 4-6
Etyka, Historia i społeczeństwo, Język polski
Gimnazjum
Etyka, Język polski, Wiedza o społeczeństwie
Szkoły ponadgimnazjalne
Historia i społeczeństwo (przedmiot uzupełniający), Historia, Język polski, Wiedza o społeczeństwie
35640
2014-05-09
Warsztaty publicystyczne – od pomysłu do tekstu
Warsztaty publicystyczne – od pomysłu do tekstu

Scenariusz zajęć, na których uczniowie utrwalają informacje na temat pracy dziennikarza oraz cech tr...

Gimnazjum
Język polski
2778
2013-11-28
Jak zadawać pytania?
Jak zadawać pytania?

Doktor Urszula Glensk, literaturoznawca i krytyk literacki, wyjaśnia, na czym polega zadawanie pytań...

Gimnazjum
Język polski
2053
2013-11-28
Czym jest kultura masowa?
Czym jest kultura masowa?

Scenariusz lekcji, w trakcie której uczniowie dyskutują o kulturze masowej. Czytają esej na ten tema...

Gimnazjum
Język polski
Szkoły ponadgimnazjalne
Język polski
4930
2010-11-15
Dlaczego, panie Santiago? Wywiad z bohaterem literackim
Dlaczego, panie Santiago? Wywiad z bohaterem literackim

Scenariusz lekcji, w trakcie której uczniowie na podstawie wycinków prasowych ustalają, jak należy p...

Gimnazjum
Język polski
4039
2010-11-15
Zbrodnia to niesłychana... – czyli piszemy reportaż zainspirowany obrazem Renoira
Zbrodnia to niesłychana... – czyli piszemy reportaż zainspirowany obrazem Renoira "Śniadanie wioślarzy"

Scenariusz zajęć z zakresu ćwiczenia redagowania reportażu oraz dokonywania intersemiotycznego przek...

Gimnazjum
Język polski
2391
2010-11-15