A A A
Zaloguj Zarejestruj
Ta strona używa plików cookies. Pozostając na tej stronie, wyrażasz zgodę na korzystanie z plików cookies. Dowiedz się więcej.
 

27 zasobów

Katalog zasobów Gimnazjum Informatyka Punkt podstawy programowej 5.5

Podstawa programowa do przedmiotu:  Informatyka

Rysowanie przy pomocy żółwia
Rysowanie przy pomocy żółwia

Graficzne przedstawienie problemu algorytmicznego rysowania kwadratu. Konstruowanie algorytmów przy ...

Gimnazjum
Informatyka
Szkoły ponadgimnazjalne
Informatyka
4175
2010-11-15
Algorytmy rozwiązujące problemy liczbowe
Algorytmy rozwiązujące problemy liczbowe

Scenariusz lekcji omawiającej proste algorytmy liczbowe – losowe wyszukiwanie maksimum lub minimum z...

Gimnazjum
Informatyka
1869
2010-11-15
Definiowanie i wywoływanie własnych procedur
Definiowanie i wywoływanie własnych procedur

Scenariusz lekcji na temat procedur z parametrem i bez parametrów w Logo Komeniusz.

Gimnazjum
Informatyka
1740
2010-11-15
Problem - wykonanie
Problem - wykonanie

Przedstawiona jest droga od problemu, wyrażonego w języku naturalnym, do wykonania zadania przez kom...

Gimnazjum
Informatyka
1397
2010-11-15
Algorytmy iteracyjne
Algorytmy iteracyjne

Lekcja przedstawia informacje dotyczące algorytmów iteracyjnych.

Gimnazjum
Informatyka
2970
2010-11-15
Poradnik metodyczny do nauczania informatyki z wykorzystaniem Pakietu dydaktycznego do nauki algorytmiki i programowania,Numer 1
Poradnik metodyczny do nauczania informatyki z wykorzystaniem Pakietu dydaktycznego do nauki algorytmiki i programowania,Numer 1

Poradnik metodyczny do Pakietu dydaktycznego do nauczania algorytmiki i programowania. Część pierwsz...

Gimnazjum
Informatyka
2196
2010-11-15
Powtarzanie czynności w Logomocji
Powtarzanie czynności w Logomocji

Animacja pokazuje wykorzystanie instrukcji powtarzającej czynności w Logomocji.

Szkoła podstawowa kl. 4-6
Zajęcia komputerowe
Gimnazjum
Informatyka
2367
2010-11-15
Definiowanie procedury własnej pozwalającej na narysowanie figury w Logomocji
Definiowanie procedury własnej pozwalającej na narysowanie figury w Logomocji

Animacja pokazuje definiowanie procedury własnej pozwalającej na narysowanie figury w Logomocji.

Gimnazjum
Informatyka
1370
2010-11-15
Schemat blokowy algorytmu określania, czy dana liczba jest parzysta. Krok po kroku (1)
Schemat blokowy algorytmu określania, czy dana liczba jest parzysta. Krok po kroku (1)

Schemat blokowy określający parzystość liczb z wykorzystaniem funkcji „mod” w programie ELI.

Gimnazjum
Informatyka
Szkoły ponadgimnazjalne
Informatyka
1632
2010-11-15
Algorytmy - Internet - Multimedia. Konkurs informatyczny II. Etap szkolny
Algorytmy - Internet - Multimedia. Konkurs informatyczny II. Etap szkolny

Eliminacje szkolne II Powiatowego Konkursu Informatycznego „Algorytmy –Internet – Multimedia”....

Gimnazjum
Informatyka
3667
2010-11-15
Algorytmy - Internet - Multimedia. Konkurs informatyczny II. Etap powiatowy
Algorytmy - Internet - Multimedia. Konkurs informatyczny II. Etap powiatowy

Test do etapu powiatowego II Powiatowego Konkursu Informatycznego "Internet - Algorytmy - Multimedia...

Gimnazjum
Informatyka
5248
2010-11-15
Schemat blokowy algorytmu rysującego kwadraty. Krok po kroku (1)
Schemat blokowy algorytmu rysującego kwadraty. Krok po kroku (1)

Schemat blokowy algorytmu rysującego kwadraty.

Gimnazjum
Informatyka
Szkoły ponadgimnazjalne
Informatyka
2264
2010-11-15