A A A
Zaloguj Zarejestruj
Ta strona używa plików cookies. Pozostając na tej stronie, wyrażasz zgodę na korzystanie z plików cookies. Dowiedz się więcej.
 

84 zasobów

Katalog zasobów Gimnazjum Godzina wychowawcza

Podstawa programowa do przedmiotu:  Godzina wychowawcza

Godzina wychowawcza w kasie Michała.
Godzina wychowawcza w kasie Michała.

Karta pracy umożliwiająca pracę z tekstem i sprecyzowanie, na czym polega zaniżona, zawyżona i adekwatna samoocena.

Gimnazjum
Godzina wychowawcza
Gimnazjum
Wiedza o społeczeństwie
6863
Co ma wpływ na naszą samoocenę?
Co ma wpływ na naszą samoocenę?

Karta pracy umożliwiająca określenie czynników wpływających na ukształtowanie się określonego sposobu postrzegania samego siebie. 

Gimnazjum
Godzina wychowawcza
Gimnazjum
Wiedza o społeczeństwie
6749
Znam siebie czy dopiero poznaję?
Znam siebie czy dopiero poznaję?

Materiał filmowy: rozmowa z dr Małgorzatą Biedroń, pedagogiem, na temat tego, co jest najważniejsze w dokonywaniu samooceny i jakie pytania należy sobie wtedy zadać.

Gimnazjum
Godzina wychowawcza
Gimnazjum
Wiedza o społeczeństwie
5097
Poznać siebie
Poznać siebie

Scenariusz zajęć mających na celu rozwijanie samoświadomości. Uczniowie dowiadują się, jak dokonać samooceny, jakie pytania powinno się sobie wtedy zadać oraz rozpoznają czynniki na nią wpływające. Uczą się dostrzegać swoje pozytywne cechy, umiejętności i...

Gimnazjum
Godzina wychowawcza
Gimnazjum
Wiedza o społeczeństwie
6216
Znajdź mocne strony
Znajdź mocne strony

Ćwiczenie interaktywne utrwalające wiadomości związane ze zdolnością do indentyfikowania zalet przydatnych różnym profesjom.

Gimnazjum
Godzina wychowawcza
Gimnazjum
Język polski
4460
W odpowiedzi na ogłoszenie, czyli redagujemy list motywacyjny
W odpowiedzi na ogłoszenie, czyli redagujemy list motywacyjny

Scenariusz zajęć, które poruszają temat znaczenia świadomości swoich mocnych i słabych stron, a także potrzeby samorozwoju. Uczniowie identyfikują swoje wady i zalet, a także poznają główne elementy i zasady redagowania listu motywacyjnego o...

Gimnazjum
Godzina wychowawcza
Gimnazjum
Język polski
4487
Słup ogłoszeniowy
Słup ogłoszeniowy

Karta pracy w pięciu wersjach o tym samym poziomie trudności, przeznaczona do pracy w grupach. Zadaniem każdego zespołu jest uważne odczytanie ogłoszenia zamieszczonego na karcie oraz wypisanie pożądanych cech kandydata.

Gimnazjum
Godzina wychowawcza
Gimnazjum
Język polski
4619
List motywacyjny
List motywacyjny

Karta pracy – szablon listu motywacyjnego do uzupełnienia przez uczniów.

Gimnazjum
Godzina wychowawcza
Gimnazjum
Język polski
4422
Przed królewskim majestatem
Przed królewskim majestatem

Słuchowisko nawiązujące treścią do historii Krzysztofa Kolumba, stanowiące podstawę do dyskusji o budowaniu pozytywnego wizerunku własnej osoby. Czytają Elżbieta Golińska i Krzysztof Kulesza.

Gimnazjum
Godzina wychowawcza
Gimnazjum
Język polski
2803
Mimo przeciwności
Mimo przeciwności

Karta pracy z zadaniami do wykonania przed zajęciami, służąca do pracy w grupach. Ma pięć wersji o tym  samym poziomie trudności. Uczniowie przygotowują informacje na temat projektu „Niepokonani”, Krzysztofa Ziemca oraz jednego z bohater&...

Gimnazjum
Godzina wychowawcza
Gimnazjum
Język polski
3087
Polubić siebie, czyli dlaczego ważny jest pozytywny obraz własnej osoby i ciała
Polubić siebie, czyli dlaczego ważny jest pozytywny obraz własnej osoby i ciała

Scenariusz zajęć poruszających tematykę budowania samoświadomości i samoakceptacji. Uczniowie inscenizują konferencję prasową z bohaterami projektu „Niepokonani” oraz poddają refleksji ich skomplikowane losy i siłę charakteru, któr...

Gimnazjum
Godzina wychowawcza
Gimnazjum
Język polski
4087
Konferencja prasowa
Konferencja prasowa

Karta pracy umożliwiająca przygotowanie pytań na zainscenizowaną przez uczniów konferencję prasową z wybranym bohaterem projektu „Niepokonani”.

Gimnazjum
Godzina wychowawcza
Gimnazjum
Język polski
2459