A A A
Zaloguj Zarejestruj
Ta strona używa plików cookies. Pozostając na tej stronie, wyrażasz zgodę na korzystanie z plików cookies. Dowiedz się więcej.
 

13 zasobów

Katalog zasobów Wyniki wyszukiwania ""fonetyka""


Fonetyka
Fonetyka

Materiał źródłowy dla ucznia - wiadomości o fonetyce.

Gimnazjum
Język polski
5452
2010-11-15
Fonetyka
Fonetyka

Schemat omawiający podstawowe zagadnienia z fonetyki oraz narządy potrzebne do aktu mowy.

Gimnazjum
Język polski
7425
2010-11-15
Krzyżówka – fonetyka
Krzyżówka – fonetyka

Krzyżówka dotycząca znajomości fonetyki dla uczniów gimnazjów.

Gimnazjum
Język polski
17553
2010-11-15
Co o fonetyce wiedzieć powinniśmy?
Co o fonetyce wiedzieć powinniśmy?

Ćwiczenia z zakresu fonetyki dla uczniów II klasy gimnazjum.

Gimnazjum
Język polski
4305
2010-11-15
Instrumentacja głoskowa
Instrumentacja głoskowa

Schemat przedstawiający instrumentacja głoskową.

Szkoły ponadgimnazjalne
Język polski
3473
2010-11-15
Jak dzielić wyrazy?
Jak dzielić wyrazy?

Powtórzenie i utrwalenie wiadomości o sylabie i dzieleniu wyrazów. Ćwiczenia praktyczne utrwalające ...

Szkoła podstawowa kl. 4-6
Język polski
2246
2010-11-15
Od czytania do zrozumienia
Od czytania do zrozumienia

Lekcja dotyczy doskonalenia zdolności rozumienia przez uczniów utworu lirycznego. Ponadto uczniowie ...

Szkoła podstawowa kl. 4-6
Język polski
3279
2010-11-15
Co o fonetyce wiedzieć powinniśmy?
Co o fonetyce wiedzieć powinniśmy?

Scenariusz lekcji o fonetyce dla uczniów II klasy gimnazjum.

Gimnazjum
Język polski
7608
2010-11-15
Z czego składają się słowa – poznajemy głoski
Z czego składają się słowa – poznajemy głoski

Scenariusz lekcji, w trakcie której uczniowie poznają podstawowe wiadomości z fonetyki, zapisują not...

Szkoła podstawowa kl. 4-6
Język polski
4630
2010-11-15
„Chodzi o to, aby język giętki powiedział wszystko, co pomyśli głowa”- poznajemy środki językowe
„Chodzi o to, aby język giętki powiedział wszystko, co pomyśli głowa”- poznajemy środki językowe

Scenariusz lekcji, która dotyczy środków językowych. W trakcie zajęć uczniowie uświadamiają sobie is...

Szkoły ponadgimnazjalne
Język polski
3966
2010-11-15
Strasna zaba i straszna fonetyka. Na podstawie wiersza Konstantego Ildefonsa Gałczyńskiego poznajemy podział głosek ze względu na stopień zbliżenia narządów mowy.
Strasna zaba i straszna fonetyka. Na podstawie wiersza Konstantego Ildefonsa Gałczyńskiego poznajemy podział głosek ze względu na stopień zbliżenia narządów mowy.

Scenariusz lekcji dotyczy podziału głosek ze względu na stopień zbliżenia narządów mowy. Uczniowie n...

Gimnazjum
Język polski
4785
2010-11-15
Jak wymawiamy poszczególne głoski?
Jak wymawiamy poszczególne głoski?

Pięcioslajdowa prezentacja ma na celu pomóc uczniom zrozumieć działanie aparatu mowy. Pierwszy slajd...

Gimnazjum
Język polski
6965
2010-11-15