ZalogujZarejestruj

862 zasobów Szkoła podstawowa kl. 4-6 Zajęcia komputerowe Wyniki wyszukiwania

Zawęź wyniki

Jak pomagać uczniom rozwijać uzdolnienia informatyczne?
14344
2015-04-13
Jak pomagać uczniom rozwijać uzdolnienia informatyczne?
Publikacja składa się z trzech rozdziałów dotyczących poszczególnych etapów edukacji dziecka uzdolnionego informatycznie, ostatni rozdział jest przeznaczony dla rodziców. W każdej części znajduje się : arkusz diagnostyczny, dwa...
Gimnazjum
Informatyka
Edukacja wczesnoszkolna
Zajęcia komputerowe
Szkoła podstawowa kl. 4-6
Zajęcia komputerowe
Wychowanie przedszkolne
Wychowanie przedszkolne
Szkoły ponadgimnazjalne
Informatyka
Wyobraź sobie, że jesteś…
7332
2015-02-19
Wyobraź sobie, że jesteś…
Karta pracy pozwalająca na rozwijanie umiejętności organizowania swoich działań, a także mająca na celu uświadomienie, że gospodarowanie sobą w czasie zależy od tego, kim jesteśmy i w jakich okolicznościach działamy. Karta ma trzy wersje o tym samym pozio...
Szkoła podstawowa kl. 4-6
Etyka, Historia i społeczeństwo, Zajęcia komputerowe, Przyroda
Za dawnych czasów
7709
2015-02-19
Za dawnych czasów
Ćwiczenie interaktywne poruszające zagadnienie zarządzania własnym czasem.
Szkoła podstawowa kl. 4-6
Etyka, Historia i społeczeństwo, Zajęcia komputerowe, Przyroda
Ja i czas (część II)
6673
2015-02-19
Ja i czas (część II)
Scenariusz zajęć stanowiących II część rozważań na na temat czasu jako szczególnego dobra oraz zarządzania sobą w czasie. Uczniowie pogłębiają wiedzę na temat planowania podejmowanych przez siebie działań, uczą się określać priorytety czynności met...
Szkoła podstawowa kl. 4-6
Etyka, Historia i społeczeństwo, Zajęcia komputerowe, Przyroda
Planujemy dzień
7670
2015-02-19
Planujemy dzień
Karta pracy umożliwiająca trening planowania czynności według priorytetów metodą „macierzy Eisenhowera”. Karta  ma trzy wersje o tym samym poziomie trudności.
Szkoła podstawowa kl. 4-6
Etyka, Historia i społeczeństwo, Zajęcia komputerowe, Przyroda
Straszne bitwy
5746
2015-02-19
Straszne bitwy
Ćwiczenie interaktywne utrwalające wiadomości dotyczące ważnych bitew historycznych oraz nawiązujące do zagadnienia radzenia sobie ze stresem.
Szkoła podstawowa kl. 4-6
Etyka, Historia i społeczeństwo, Zajęcia komputerowe
Czy historia należy do królów?
5659
2015-02-19
Czy historia należy do królów?
Scenariusz zajęć będący trzecią częścią większego cyklu. Tematy pozostałych scenariuszy to: „Być jak Jan Sobieski…” oraz „Czy Jan Sobieski był inteligentny?”. Podobnie jak pozostałe części cyklu, porusza zagadnienie intelige...
Szkoła podstawowa kl. 4-6
Etyka, Historia i społeczeństwo, Zajęcia komputerowe
Najważniejsza bitwa
4938
2015-02-19
Najważniejsza bitwa
Karta pracy pozwalająca na opisanie przez uczniów największego w swoim życiu wyzwania, któremu pomimo wielu przeszkód stawili czoło i odnieśli zwycięstwo.
Szkoła podstawowa kl. 4-6
Etyka, Historia i społeczeństwo, Zajęcia komputerowe
Inteligencja wieloraka według  Howarda Gardnera
5711
2015-02-19
Inteligencja wieloraka według Howarda Gardnera
Plansza informacyjna prezentująca klasyfikację typów inteligencji według Howarda Gardnera, przeznaczona do wyświetlenia na tablicy interaktywnej lub za pomocą projektora multimedialnego.
Szkoła podstawowa kl. 4-6
Etyka, Historia i społeczeństwo, Zajęcia komputerowe
Moje rodzaje inteligencji
5024
2015-02-19
Moje rodzaje inteligencji
Karta pracy umożliwiająca uczniom zdiagnozowanie przejawianych przez nich rodzajów inteligencji.
Szkoła podstawowa kl. 4-6
Etyka, Historia i społeczeństwo, Zajęcia komputerowe
Kursor - wykłady o bezpieczeństwie w sieci
30116
2014-09-24
Kursor - wykłady o bezpieczeństwie w sieci
Siedem prezentacji-wykładów: „Prywatność”, „Nowe trendy”, „Niebezpieczne kontakty”, „Cyberprzemoc”, „Netykieta” , „Security” i „Szkodliwe treści” to  materiały...
Gimnazjum
Informatyka
Edukacja wczesnoszkolna
Zajęcia komputerowe
Szkoła podstawowa kl. 4-6
Zajęcia komputerowe
Wychowanie przedszkolne
Wychowanie przedszkolne
Krasnoludki 2.0
17530
2014-09-24
Krasnoludki 2.0
Krasnoludki 2.0 to zestaw filmów animowanych, przygotowanych w ramach projektu KURSOR. Animacje w lekki i dowcipny sposób pokazują wybrane zagrożenia, z jakimi mogą się zetknąć wszyscy korzystający z nowoczesnych technologii. Filmy &bdquo...
Edukacja wczesnoszkolna
Zajęcia komputerowe
Szkoła podstawowa kl. 4-6
Zajęcia komputerowe
Wychowanie przedszkolne
Wychowanie przedszkolne
Szukaj poza portalem: