A A A
Zaloguj Zarejestruj
Ta strona używa plików cookies. Pozostając na tej stronie, wyrażasz zgodę na korzystanie z plików cookies. Dowiedz się więcej.
 

862 zasobów

Katalog zasobów Szkoła podstawowa kl. 4-6 Zajęcia komputerowe

Podstawa programowa do przedmiotu:  Zajęcia komputerowe

Jak pomagać uczniom rozwijać uzdolnienia informatyczne?
Jak pomagać uczniom rozwijać uzdolnienia informatyczne?

Publikacja składa się z trzech rozdziałów dotyczących poszczególnych etapów edukacji dziecka uzdolni...

Wychowanie przedszkolne
Wychowanie przedszkolne
Edukacja wczesnoszkolna
Zajęcia komputerowe
Szkoła podstawowa kl. 4-6
Zajęcia komputerowe
Gimnazjum
Informatyka
Szkoły ponadgimnazjalne
Informatyka
12730
2015-04-13
Wyobraź sobie, że jesteś…
Wyobraź sobie, że jesteś…

Karta pracy pozwalająca na rozwijanie umiejętności organizowania swoich działań, a także mająca na c...

Szkoła podstawowa kl. 4-6
Etyka, Historia i społeczeństwo, Zajęcia komputerowe, Przyroda
6035
2015-02-19
Za dawnych czasów
Za dawnych czasów

Ćwiczenie interaktywne poruszające zagadnienie zarządzania własnym czasem.

Szkoła podstawowa kl. 4-6
Etyka, Historia i społeczeństwo, Zajęcia komputerowe, Przyroda
6530
2015-02-19
Ja i czas (część II)
Ja i czas (część II)

Scenariusz zajęć stanowiących II część rozważań na na temat czasu jako szczególnego dobra oraz zarzą...

Szkoła podstawowa kl. 4-6
Etyka, Historia i społeczeństwo, Zajęcia komputerowe, Przyroda
5627
2015-02-19
Planujemy dzień
Planujemy dzień

Karta pracy umożliwiająca trening planowania czynności według priorytetów metodą „macierzy Eisenhowe...

Szkoła podstawowa kl. 4-6
Etyka, Historia i społeczeństwo, Zajęcia komputerowe, Przyroda
6379
2015-02-19
Straszne bitwy
Straszne bitwy

Ćwiczenie interaktywne utrwalające wiadomości dotyczące ważnych bitew historycznych oraz nawiązujące...

Szkoła podstawowa kl. 4-6
Etyka, Historia i społeczeństwo, Zajęcia komputerowe
4930
2015-02-19
Czy historia należy do królów?
Czy historia należy do królów?

Scenariusz zajęć będący trzecią częścią większego cyklu. Tematy pozostałych scenariuszy to: „Być jak...

Szkoła podstawowa kl. 4-6
Etyka, Historia i społeczeństwo, Zajęcia komputerowe
4825
2015-02-19
Najważniejsza bitwa
Najważniejsza bitwa

Karta pracy pozwalająca na opisanie przez uczniów największego w swoim życiu wyzwania, któremu pomim...

Szkoła podstawowa kl. 4-6
Etyka, Historia i społeczeństwo, Zajęcia komputerowe
4207
2015-02-19
Inteligencja wieloraka według  Howarda Gardnera
Inteligencja wieloraka według Howarda Gardnera

Plansza informacyjna prezentująca klasyfikację typów inteligencji według Howarda Gardnera, przeznacz...

Szkoła podstawowa kl. 4-6
Etyka, Historia i społeczeństwo, Zajęcia komputerowe
4890
2015-02-19
Moje rodzaje inteligencji
Moje rodzaje inteligencji

Karta pracy umożliwiająca uczniom zdiagnozowanie przejawianych przez nich rodzajów inteligencji.

Szkoła podstawowa kl. 4-6
Etyka, Historia i społeczeństwo, Zajęcia komputerowe
4147
2015-02-19
Kursor - wykłady o bezpieczeństwie w sieci
Kursor - wykłady o bezpieczeństwie w sieci

Siedem prezentacji-wykładów: „Prywatność”, „Nowe trendy”, „Niebezpieczne kontakty”, „Cyberprzemoc”, ...

Wychowanie przedszkolne
Wychowanie przedszkolne
Edukacja wczesnoszkolna
Zajęcia komputerowe
Szkoła podstawowa kl. 4-6
Zajęcia komputerowe
Gimnazjum
Informatyka
27788
2014-09-24
Krasnoludki 2.0
Krasnoludki 2.0

Krasnoludki 2.0 to zestaw filmów animowanych, przygotowanych w ramach projektu KURSOR. Animacje w le...

Wychowanie przedszkolne
Wychowanie przedszkolne
Edukacja wczesnoszkolna
Zajęcia komputerowe
Szkoła podstawowa kl. 4-6
Zajęcia komputerowe
16093
2014-09-24