ZalogujZarejestruj

26 zasobów Edukacja wczesnoszkolna Inne Wyniki wyszukiwania

Zawęź wyniki

Erasmus+ w szkołach województwa pomorskiego
2846
2016-10-17
Erasmus+ w szkołach województwa pomorskiego
Niniejsza publikacja skierowana jest do dyrektorów, nauczycieli, uczniów, rodziców, a nawet administracji oświatowej czy instytucji, których działalność nastawiona jest na rozwój edukacji. Chcemy – dzięki wsparciu ...
Gimnazjum
Inne
Edukacja wczesnoszkolna
Inne
Szkoła podstawowa kl. 4-6
Inne
Wychowanie przedszkolne
Wychowanie przedszkolne
Szkoły ponadgimnazjalne
Inne
Techniki socjoterapeutyczne w pracy z dzieckiem agresywnym
1836
2016-09-30
Techniki socjoterapeutyczne w pracy z dzieckiem agresywnym
Publikacja powstała z myślą o potrzebach tych pedagogów (nauczycieli, wychowawców, opiekunów), którzy borykają się z rozmaitymi trudnościami w relacjach z podopiecznymi i w socjoterapii szukają inspiracji do swojej pracy w...
Edukacja wczesnoszkolna
Inne
Szkoła podstawowa kl. 4-6
Inne
Rozpoznać, wspierać, rozwijać. Poradnia psychologiczno-pedagogiczna i szkoła a uczeń zdolny.
11300
2015-05-13
Rozpoznać, wspierać, rozwijać. Poradnia psychologiczno-pedagogiczna i szkoła a uczeń zdolny.
Publikacja dotyczy wspierania szkoły przez poradnię psychologiczno-pedagogiczną w działaniach skoncentrowanych na uczniu zdolnym.
Gimnazjum
Inne
Edukacja wczesnoszkolna
Inne
Szkoła podstawowa kl. 4-6
Inne
Wychowanie przedszkolne
Godzina wychowawcza, Wychowanie przedszkolne
Praca z uczniem zdolnym na zajęciach z przedmiotów artystycznych. Poradnik dla nauczycieli.
10764
2015-05-06
Praca z uczniem zdolnym na zajęciach z przedmiotów artystycznych. Poradnik dla nauczycieli.
W publikacji  zwrócono uwagę na wielość przedmiotów i zajęć pozalekcyjnych, na których można wykorzystać uzdolnienia artystyczne uczniów
Gimnazjum
Inne
Edukacja wczesnoszkolna
Inne
Szkoła podstawowa kl. 4-6
Inne
Wychowanie przedszkolne
Wychowanie przedszkolne
Szkoły ponadgimnazjalne
Inne
Jak pracować z uczniem zdolnym? Poradnik dla nauczycieli historii.
9247
2015-05-06
Jak pracować z uczniem zdolnym? Poradnik dla nauczycieli historii.
Poradnik zawiera przykłady form i metod pracy z uczniami zdolnymi na różnych etapach edukacyjnych, w tym wiele konkretnych wskazówek , które pomóc mogą nauczycielowi w codziennej praktyce szkolnej.
Gimnazjum
Inne
Edukacja wczesnoszkolna
Inne
Szkoła podstawowa kl. 4-6
Inne
Wychowanie przedszkolne
Wychowanie przedszkolne
Szkoły ponadgimnazjalne
Inne
Rozwijanie zdolności językowych na lekcji języka obcego.
7839
2015-05-06
Rozwijanie zdolności językowych na lekcji języka obcego.
Poradnik  ma charakter teoretyczno-praktyczny i jest adresowany do nauczycieli języków obcych na wszystkich poziomach nauczania z uwzględnieniem metod pracy z dziećmi sześcioletnimi.
Gimnazjum
Inne
Edukacja wczesnoszkolna
Inne
Szkoła podstawowa kl. 4-6
Inne
Szkoły ponadgimnazjalne
Inne
Model pracy z uczniem zdolnym w szkole podstawowej. Jak praktycznie i systemowo zorganizować edukację uczniów zdolnych na poziomie szkoły podstawowej?
4712
2015-05-05
Model pracy z uczniem zdolnym w szkole podstawowej. Jak praktycznie i systemowo zorganizować edukację uczniów zdolnych na poziomie szkoły podstawowej?
Publikacja poświęcona jest zagadnieniom identyfikacji i rozwijania zdolności dzieci. Opracowany model pracy uwzględnia aktualny stan wiedzy, najnowsze trendy we wspieraniu uczniów zdolnych oraz wskazuje sposoby planowania i realizowania  kszta...
Edukacja wczesnoszkolna
Inne
Szkoła podstawowa kl. 4-6
Inne
Jak pracować ze zdolnymi? Poradnik dla  nauczycieli i rodziców
9365
2015-05-05
Jak pracować ze zdolnymi? Poradnik dla nauczycieli i rodziców
Autorzy poradnika  podkreślają, w pracy z uczniem zdolnym, znaczenie motywacji bazującej na ciekawości, a nie na rywalizacji konkursowej. Wskazują na różnorodność i bogactwo konkursów, zachęcając również do tych, w których...
Gimnazjum
Inne
Edukacja wczesnoszkolna
Inne
Szkoła podstawowa kl. 4-6
Inne
Wychowanie przedszkolne
Wychowanie przedszkolne
Szkoły ponadgimnazjalne
Inne
Czas wolny…od nudy. Zrównoważony rozwój uczniów zdolnych w ramach zajęć pozalekcyjnych.
11137
2015-04-02
Czas wolny…od nudy. Zrównoważony rozwój uczniów zdolnych w ramach zajęć pozalekcyjnych.
Publikacja adresowana jest do do nauczycieli , rodziców uczniów zdolnych, a także tych wszystkich , którzy chcą kompetentnie  wspierać młode talenty i troszczą się o ich rozwój.
Gimnazjum
Inne
Edukacja wczesnoszkolna
Inne
Szkoła podstawowa kl. 4-6
Inne
Wychowanie przedszkolne
Wychowanie przedszkolne
Szkoły ponadgimnazjalne
Inne
Uczeń zdolny – analiza dostępnych narzędzi diagnostycznych.
10873
2015-04-01
Uczeń zdolny – analiza dostępnych narzędzi diagnostycznych.
Raport  przedstawia analizę narzędzi służących do identyfikacji predyspozycji i zdolności uczniów na trzech poziomach kształcenia: podstawowym, gimnazjalnym i ponadgimnazjalnym. Opracowanie  ma na celu przygotowanie osób zaangażowa...
Gimnazjum
Inne
Edukacja wczesnoszkolna
Inne
Szkoła podstawowa kl. 4-6
Inne
Wychowanie przedszkolne
Wychowanie przedszkolne
Szkoły ponadgimnazjalne
Inne
Za progiem. Jak rozwija się dziecko i jaka jest rola nauczyciela w tym rozwoju
4400
2013-12-13
Za progiem. Jak rozwija się dziecko i jaka jest rola nauczyciela w tym rozwoju
W książce Małgorzaty Skury i Michała Lisickiego czytamy: Problem, z którym spotyka się dziecko powinien być dla niego ważny, waga problemu angażuje i motywuje ucznia do działania. A jak to jest z nami dorosłymi? Czy problem zawsze motywuje nas do d...
Edukacja wczesnoszkolna
Inne
Na progu. Ile w dziecku ucznia, a w nauczycielu mistrza? O co chodzi w pierwszej klasie
5356
2013-12-13
Na progu. Ile w dziecku ucznia, a w nauczycielu mistrza? O co chodzi w pierwszej klasie
Książka autorstwa Małgorzaty Skury i Michała Lisickiego jest opisem zadań szkoły, jako instytucji, która nieustannie powinna zmieniać się, aby uzyskać gotowość na przyjęcie młodszych dzieci. Czytelnik znajdzie w niej opis zadań nauczycieli związany...
Edukacja wczesnoszkolna
Inne
Szukaj poza portalem: