ZalogujZarejestruj

1088 zasobów Gimnazjum Język polski Wyniki wyszukiwania

Zawęź wyniki

Czytamy na Pomorzu
7736
2016-10-17
Czytamy na Pomorzu
W niniejszym wydaniu CENnych Praktyk „Czytamy na Pomorzu”. Trochę przekornie, może niemodnie, ale na pewno świadomie i ciekawie rozwijamy kompetencje czytelnicze oraz upowszechniamy czytelnictwo, jak na kierunek realizacji polityki oświatowej ...
Gimnazjum
Język polski
Edukacja wczesnoszkolna
Edukacja polonistyczna
Szkoła podstawowa kl. 4-6
Język polski
Wychowanie przedszkolne
Wychowanie przedszkolne
Szkoły ponadgimnazjalne
Język polski
Wespół w zespół, czyli kto robi filmy?
4784
2015-05-12
Wespół w zespół, czyli kto robi filmy?
Materiał filmowy: rozmowa z reżyserem Waldemarem Krzystkiem na temat osób pracujących przy tworzeniu filmów.
Gimnazjum
Język polski, Wiedza o społeczeństwie
W grupie raźniej
5820
2015-05-12
W grupie raźniej
Karta pracy zawierająca tekst przypowieści chasydzkiej. Zadaniem uczniów jest pisemne udzielenie odpowiedzi na pytania dotyczące paraboli.
Gimnazjum
Język polski, Wiedza o społeczeństwie
Ekipa filmowa
4939
2015-05-12
Ekipa filmowa
Karta pracy powiązana z grą-symulacją, służąca do uporządkowania ustaleń związanych z planowaniem prac nad hipotetycznie powstającym filmem. 
Gimnazjum
Język polski, Wiedza o społeczeństwie
Razem zdobędziemy szkolnego Oscara! – czyli łatwiej pracuje się w zespole
4239
2015-05-12
Razem zdobędziemy szkolnego Oscara! – czyli łatwiej pracuje się w zespole
Scenariusz zajęć toczących się wokół tematu realizacji filmu jako dzieła zbiorowego, mających na celu kształtowanie umiejętności efektywnego współdziałania w zespole. Uczniowie biorą udział w grze-symulacji, w ramach której  plan...
Gimnazjum
Język polski, Wiedza o społeczeństwie
Role społeczne
4303
2015-05-12
Role społeczne
Karta pracy w trzech wersjach o tym samym poziomie trudności. Zadaniem uczniów jest określenie ról odgrywanych przez członków grupy ważnych ze zwzględu na realizację zadania i dla współżycia rozwoju grupy, ale także tych, kt&oa...
Gimnazjum
Język polski
Jakie masz mniemanie o sobie?
4292
2015-05-12
Jakie masz mniemanie o sobie?
Materiał filmowy: rozmowa z dr Małgorzatą Biedroń, pedagogiem, na temat pojęcia samoocena, a także zawyżonej i zaniżonej samooceny oraz ich wpływu na zachowanie ludzi.
Gimnazjum
Język polski
Ja w lustrze, czyli samoocena
5728
2015-05-12
Ja w lustrze, czyli samoocena
Scenariusz zajęć wspomagających kształtowanie się samoświadomości oraz umiejętności dokonywania adekwatnej samooceny. Uczniowie współdziałają w grupie, wykorzystując dla dobra zespołu swoje indywidualne przymioty.
Gimnazjum
Język polski, Wiedza o społeczeństwie
Cechy pozytywne
4413
2015-05-12
Cechy pozytywne
Karta pracy pozwalająca na wskazanie tych zalet każdego członka zespołu, które przyczyniły się do efektywnej współpracy.
Gimnazjum
Język polski
Znajdź mocne strony
5718
2015-05-12
Znajdź mocne strony
Ćwiczenie interaktywne utrwalające wiadomości związane ze zdolnością do indentyfikowania zalet przydatnych różnym profesjom.
Gimnazjum
Godzina wychowawcza, Język polski
W odpowiedzi na ogłoszenie, czyli redagujemy list motywacyjny
5862
2015-05-12
W odpowiedzi na ogłoszenie, czyli redagujemy list motywacyjny
Scenariusz zajęć, które poruszają temat znaczenia świadomości swoich mocnych i słabych stron, a także potrzeby samorozwoju. Uczniowie identyfikują swoje wady i zalet, a także poznają główne elementy i zasady redagowania listu motywacyjnego o...
Gimnazjum
Godzina wychowawcza, Język polski
Słup ogłoszeniowy
5680
2015-05-12
Słup ogłoszeniowy
Karta pracy w pięciu wersjach o tym samym poziomie trudności, przeznaczona do pracy w grupach. Zadaniem każdego zespołu jest uważne odczytanie ogłoszenia zamieszczonego na karcie oraz wypisanie pożądanych cech kandydata.
Gimnazjum
Godzina wychowawcza, Język polski
Szukaj poza portalem: